کد خبر: ۳۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

طنز جالب روزنامه بوستون گلوب درباره ترامپ +عکس

روزنامه «بوستون گلوب» با چاپ یک صفحه اول طنزآمیز حاوی مطالب کاملا ساختگی تلاش کرده نشان دهد که از دیدگاه هیات تحریریه این نشریه ریاست‌ جمهوری دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور تا چه حد ممکن است برای امریکا «مشکل آفرین» باشد.
آفتاب‌‌نیوز : پرس تی وی: خبر اصلی صفحۀ اول این روزنامه امریکایی که به تاریخ 9 آوریل 2017 (21 فروردین) منتشر شده، درباره ترامپ است که اخراج مهاجران را خواستار شده است و نقاط مختلف امریکا در وضعیت آشوب و حکومت نظامی به سر می‌برند.

مطلب دیگری از توقف ساخت دیوار در مرز مکزیک حکایت دارد. همچنین مقاله کوتاهی نیز به واکنش تندی اختصاص دارد که ترامپ در پی انتشار عکسی از سگ تازه خود در توییتر دریافت کرده، به این خاطر که آن را به افتخار پِنگ لیوآن بانوی اول چین «مادام پنگ» نام گذاشته است.

نشریه مزبور در سرمقاله خود انتشار این هجونامه را در «راستای تحقق وعده‌های شخصی دانسته که به حرفی که می زند عمل می کند».

مسئولان گلوب معتقدند که جمهوری خواهان باید به هر وسیله ممکن راه ترامپ را در رسیدن به صندلی ریاست جمهوری سد کنند.

کارزار انتخاباتی ترامپ هنوز در واکنش به این مطلب اظهار نظری نکرده است.

ترامپ چندی پیش گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تمامی مهاجران غیرقانونی را از کشور اخراج خواهد کرد.

وی همچنین وعده داده بود 11 میلیون کارگری را که نامشان به عنوان مهاجر ثبت نشده، از امریکا اخراج می‌کند و دیواری در مرز امریکا و مکزیک خواهد ساخت تا مانع ورود مهاجران شود.

ترامپ چندی بعد همچنین «ممنوعیت کامل ورود مسلمانان» به امریکا را خواستار شد و گفت «تا زمانی که نمایندگان کشور ما دریابند اوضاع از چه قرار است»، باید از ورود مسلمانان به امریکا جلوگیری شود.

ترامپ در این بیانیه با استناد به نظرسنجی مرکز سیاست‌های امنیتی، مدعی شد شمار قابل توجهی از مسلمانان «از امریکایی‌ها نفرت دارند» و در نتیجه باید از این کشور دور بمانند.

این سخنان با واکنش تند مقامات امریکایی و جامعه مسلمانان این کشور روبرو شده است.

طنز جالب روزنامه بوستون گلوب درباره ترامپ +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین