کد خبر: ۳۶۰۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

انصراف لفظی نفت از فینال لیگ بسکتبال

حماد سامری بعد از شکست در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: من قضاوت درباره داوری‌ها را به دوستان می‌سپارم.
آفتاب‌‌نیوز :
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از تصمیم‌های داوری در فینال دوم لیگ برتر اظهار کرد: من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. خدا را شکر که بازی پخش زنده بود و همه دوست‌داران بسکتبال این بازی را از نزدیک تماشا کردند و صحنه‌ها را دیدند. دیگر وقتی برخی تخلف‌های بدیهی و ساده دیده نمی‌شود من چه حرفی می‌توانم بزنم؟ تنها قضاوت را به خود شما می‌سپارم.

سامری درباره رقابت با پتروشیمی بیان کرد: تیم پتروشیمی نیازی به تعریف ندارد. بازیکنان و کادرفنی خوبی در این تیم هستند. ببینید من برای بازی اول سعی کردم با توجه به دیدارهای مقدماتی بازیکنان کلیدی این تیم مثل سعید داورپناه، بهنام یخچالی،‌ آرمان زنگنه و ادگار سوسا را از جریان مسابقه خارج کنم که در دیدار دیروز تاکوان دین، حامد حسین‌زاده،‌ میثم میرزایی خوب بودند و حامد حدادی هم که مثل ستاره کار کرد. خب برای بازی دوم خواستم این بازیکنان را کنترل کنیم که نفرات دیگر جای آنها بودند.

او ادامه داد: پتروشیمی تیم پرمهره‌ای است و اگر بخواهیم کل آنها را هم کنترل کنیم بازهم بازیکن دیگری هست که فوق‌العاده کار کند و نتیجه را تغییر دهد. شما حساب بازیکنی مثل مهدی اسماعیلی و محمد شهریان برای پتروشیمی بازی نکردند و اگر در تیم من بودند خیلی می‌توانستند کمک کنند. با این حال و با بضاعت وجودمان تلاش کردیم که بجنگیم و رقابت کنیم و فینال‌هایی جذاب داشته باشیم اما صحنه‌هایی در بازی دوم دیدیم که اصلا درست نبود.

سرمربی نفت آبادان افزود: ما چند بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی داشتیم و بدون استراحت وارد فینال شدیم و دو بازی سنگین برابر پتروشیمی برگزار کردیم و حالا باید پنجشنبه و جمعه دوباره بازی کنیم. در این روزهای محدود این تعداد بازی سنگین عجیب است و فکر نمی‌کنم حتی در NBA هم این اتفاق بیفتد. حالا شما تمام این موارد را با تصمیم‌های داوری جمع کنید. دیگر چه کاری از دست من برمی‌آید.

او بیان کرد: پتروشیمی تیم بسیار بزرگ و قدرتمندی است و نیازی ندارد با این شرایط به برد برسد. حتی معتقدم آنها خودشان دوست ندارند با چنین اتفاق‌هایی برنده دیدار باشند. به نظر من چیدمان داوری باید بهتر می‌شد. چرا باید داورانی که اشتباه‌هایی داشته و محروم بوده‌اند برای فینال استفاده شوند؟

سامری در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل باشگاه به طور جدی اعلام کرده از ادامه فینال انصراف می‌دهید یا نه؟ گفت: من فرصتی پیدا نکردم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم اما ببینید کار به جایی رسیده که خودش رفته و اعلام کرده داور و ناظر به آبادان اعزام نکنند. من شنیدم که با آقای مقدس زاده صحبت کرد و گفت به عنوان مدیرعامل نامه انصراف را نیز به فدراسیون ارسال می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حیف نیست نفت آبادان که با شایستگی به این مرحله رسیده کنار بکشد؟ گفت: حیف اینجا است که به حقت نرسی.

به گزارش ایسنا،‌ تیم نفت آبادان در دومین دیدار از فینال لیگ برابر پتروشیمی شکست خورد که اعتراض زیادی به داوری داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسينيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
به نظر من سر بازي نياد بهتره ،اعتراض رو به گوش فدراسيون مي رسونه البته خود ناظرين بازي ١٠٠٪‏ مقصر هستن كه هيچي كاري بجز مسخره بازي انجام نميدهند هر اعتراضي هم بكنيد ميگن اروم باشيد فقط همين جمله رو بلدن بگن و هيچ نظارتي ندارن اگه مشكل داوري رو مي خواهيد درست كنيد اول ناظرين رو از ريشه عوض كنيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین