کد خبر: ۳۶۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

قتل هولناک مرد جوان به خاطر سوءظن

مرد جوان با این تصور که همسرش با مرد دیگری در رابطه است، نقشه جنایت را طراحی کرد. او با نقشه قبلی، قربانی را به قتل رساند و جسد را به آتش کشاند. متهم با صحنه سازی سعی داشت این جنایت را یک حادثه نشان دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 اوایل فروردین امسال مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. به دنبال این خبر کارآگاهان پلیس استان خراسان جنوبی وارد عمل شده و تحقیقات برای یافتن مرد جوان به نام کامران آغاز شد.

درحالی که تحقیقات برای یافتن کامران ادامه داشت، ماموران در جریان کشف جسدی سوخته در خودروی پژو آردی قرار گرفتند.تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که در اثر تصادف خودرو آتش گرفته است اما در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان جنایی دریافتند که راننده خودرو به قتل رسیده و عامل یا عاملان آن برای تغییر مسیر تحقیقات، با صحنه سازی، سعی داشتند مرگ مرد جوان را تصادف جلوه دهند.

در ادامه هویت مقتول شناسایی و مشخص شد راننده خودروی پژو آردی، کامران است که ناپدید شدنش توسط خانواده‌اش به پلیس گزارش شده بود. با مشخص شدن هویت مقتول، مشخص شد که کامران آخرین بار با مرد جوانی به نام هرمز دیده شده است. به همین دلیل هرمز بازداشت و باتوجه به سایر مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد. او در تحقیقات مدعی شد که ظنش به کامران و احتمال داشتن ارتباط او با همسرش باعث شده که او دست به جنایت بزند.

به گزارش آنا، متهم پس از خفه کردن مرد جوان، جسد او را داخل خودرواش به آتش می‌کشاند تا این حادثه یک تصادف جلوه داده شود. راز این جنایت هولناک، با گذشت کمتر از سه روز برملا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
1
چرااسامی را عوض می کنید آیااسامی اصیل ایرانی آدم بده هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین