کد خبر: ۳۶۰۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴

7هزار متر زمین از چنگال زمین‌خواران در ایلام آزاد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از شروع سال جدید تاکنون توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان بیش از 7 هزار متر از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام رفع تصرف‌ شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهندس «سید کمال‌الدین ميرجعفريان» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل با حكم مراجع قضايي و همكاري نيروي انتظامي نسبت به رفع تصرف 2400 متر زمين ملي واقع در بلوار جنوبي امام‌خميني (ره) جنب تالار ایران‌گردی و 400 متر از اراضي ملي منطقه هانيوان شهر ايلام اقدام کردند.

وی افزود: با رفع تصرف و تخريب بناهاي هفته گذشته در اين مناطق در مجموع بيش از 7000 مترمربع از اراضي ملي و دولتي شهر ايلام از ابتداي سال جاري تاکنون از تصرف افراد سودجو و زمين خارج شد.

مير جعفريان خاطرنشان كرد: يگان حفاظت از اراضي ملي اين اداره كل با جديت تمام از اراضي ملي و دولتي استان حفاظت کرده و با همكاري مراجع قضايي و نيروي انتظامی نسبت به رفع تصرف اين اراضي و جلوگيري از اقدامات افراد سودجو اقدام قانوني خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
جناب ... بفرمایند که در همین دوره کوتاه مسئولیتشان چند هزار متر از فضای سبز شهری ایلام را به مسکونی تبدیل کردید
چون ان محله فقیر بیچاره ها بود تونستید اما تو منطقه پولدارها و پول بده ها ( محله نامدنانان ایلام ) بالاتر از بلوار خرمرودی چکار کردید چندهزار متر فضای سبز ان محله را به مسکونی تبدیل کردید ؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین