کد خبر: ۳۶۰۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

ریزش چاه جان چاه کن را گرفت/ کارگر در ریز خروارها خاک حبس شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ چاه کن افغان در پی ریزش چاهی در فشم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 10:52 صبح دیروز آتش‌نشانان شهرستان فشم با آتش‌نشانی تهران تماس گرفته و درخواست نیروی کمکی برای امدادرسانی به فردی محبوس در چاه کردند که با موافقت معاونت عملیات نجات گروه 10 به محل حادثه واقع در فشم اعزام شدند.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی تهران مشاهده شد که عوامل آتش‌نشانی فشم و هلال‌احمر در محل حضور دارند اما به دلیل امکانات تخصصی موفق به امدادرسانی نشده‌اند که بلافاصله آتش‌نشانان با کمک این عوامل، اقدامات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جنس خاک محل، گفت: حادثه در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و کارگر جوان هنگام حفر چاه در عمق 6 متری در زیر خروارها خاک محبوس شده بود. متاسفانه جنس خاک به شدت سست بوده و همین موضوع امدادرسانی را با سختی‌هایی روبه‌رو کرده بود چراکه با هربار خاکبرداری مجددا خاک از اطراف به داخل چاه ریزش می‌کرد.

ملکی با بیان اینکه ساعت‌ها برای خارج کردن این کارگر 30 ساله افغان تلاش کردند، گفت: سرانجام پس از خارج کردن این فرد و تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد که وی در همان دقایق اولیه ریزش چاه جان خود را از دست داده است.

او با بیان اینکه آتش‌نشانان عصر دیروز به عملیات خود خاتمه دادند گفت: عوامل آتش‌نشانی تهران از روز گذشته محل را به آتش‌نشانان فشمی تحویل داده و به محل بازگشتند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت حادثه گفت: شواهد حاکی از آن است که بی‌احتیاطی کارگر حین کار و همچنین سست بودن کار، باعث این حادثه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین