کد خبر: ۳۶۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

توصیه سید حسن خمینی به متمکنین جامعه

یادگار گرامی امام با اشاره به رابطه دیرینه مساجد و حجره های بازار، گفت: امید است در روزهای سختی متمکنین جامعه بیش از هر زمان دیگر دستگیر هم وطنان خود باشند و با درخواست سود کمتر، چنانکه بسیاری از پیشینیان ایشان چنین بوده اند، برکت را از خدای متعال طلب کنند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«هفته گذشته توفیق شد و بعد از شرکت در فاتحه مرحوم آیت الله خوانساری که در مسجد امام خمینی برقرار بود، برای دقایقی در بازار تهران هم صحبت فروشندگان و مشتریان محترم بودم. فضای گرم و صمیمانه ای بود، مردم عزیز مهربانی ها کردند و برخی از عزیزان هم محبت کردند و انگشترهایی را به من هدیه دادند. روز نوشتن دعای شرف شمس بود و بازار این امر گرم و پر رونق بود.

به گزارش ایسنا، از قدیم ارتباط مساجد و حجره های بازار معروف است و بی شک یکی از ارکان توسعه دین و معنویت در جامعه بازاریان دین دار و خیرین دیانت مدار بوده اند. اسلام در جنوب هند به وسیله تاجران بسط یافته و جالب آنکه تا به امروز رابطه مسلمانان و هندو ها در جنوب هند رابطه ای محترمانه و مسالمت آمیز است، به خلاف شمال هند که توسعه کشور گشایانه پادشاهان مسلمان تا به امروز رابطه تلخی را بین پیروان ادیان به ارمغان گذاشته است. امید است در روزهای سختی متمکنین جامعه بیش از هر زمان دیگر دستگیر هم وطنان خود باشند و با درخواست سود کمتر، چنانکه بسیاری از پیشینیان ایشان چنین بوده اند، برکت را از خدای متعال طلب کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین