کد خبر: ۳۶۰۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

طوفان در اهواز/ برق قطع شد، درختان شکست، تابلوی مغازه ها سقوط کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طوفان امروز در شهر اهواز ۳۴ حادثه به بار آورد.
آفتاب‌‌نیوز : مقصود حق شناس اظهار کرد: تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از ۳۴ حادثه در نقاط مختلف شهر اهواز اطلاع رسانی و آتش نشانان به یاری شهروندان شتافتند.

به گزارش مهر، وی افزود: این حوادث در اثر طوفانی که در حال جریان است رخ داده و به تفکیک ۱۰ مورد مربوط به سقوط تابلو های تبلیغاتی، ۱۶ مورد شکستگی و سقوط درختان در اثر وزش شدید باد بر روی وسایل نقلیه، یک مورد ریزش آوار که زنی در این حادثه مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: در اثر این طوفان برق برخی مناطق شهر قطع شد که هشت مورد از کار افتادن آسانسور و محبوس شدن همشهریان اطلاع داده شد.

حق شناس خبر داد: به دلیل بالا رفتن آمار حوادث، آتش نشانان هم اکنون با توجه به وزش طوفان و شرایط نامساعد و غیر پایدار جوی در تمام ایستگاه های آتش نشانی در حالت آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و برای مقابله با حوادث احتمالی در آمادگی کامل به سر می برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا شکرخدائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
» اطلاعیه مهم «
شرکت توزیع نیروی برق اهواز
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز همانگونه که شهروندان محترم استحضار دارند صبح روز گذشته شاهد ورود پدید گردو غبار غلیظ به میزان 9985 میکروگرم بر متر مکعب که این میزان67 برابر حد مجاز می باشد که همزمان با آن شاهد وزش طوفانی با سرعت 60کیلومتر در ساعت همراه با بارش پراکنده باران بودیم. این بحران باعث گردید تعداد 9 ایستگاه فوق توزیع و 6 دستگاه ترانسفورماتور در برخی ایستگاه ها از مدار خارج شوند همچنین در این حادثه بیش از 300 فیدر فشار متوسط بی برق شد. با توجه به اعلام قبلی استانداری خوزستان، ستاد بحران این شرکت تمام گروه های عملیاتی را وارد عمل نموده و تا ساعت 21 غالب مشکلات شبکه را رفع و وضعیت کل شبکه برق کلانشهر اهواز عادی گردید. اما متاسفانه به دلیل شدت گردو غبار و چسبندگی آن بر روی تجهیزات و تاسیسات شبکه، بامداد امروز به دلیل بالا رفتن میزان رطوبت در اثر مه و شبنم، لایه های گرد و غبار غلیظ موجود بر روی تجهیزات مرطوب شده و باعث انتقال جریان و زمینه اتصال کوتاه و در نهایت قطع برق گردید. پس از بروز چنین پدیده ای گروه های مقره شوی برق منطقه ای خوزستان با همکاری آتشنشانی شهرداری اهواز وارد عمل شدند که طبق اعلام دیسپاچینگ مرکز امید است تا ساعت15 ایستگاه ها وارد مدار شوند. لازم بذکر است در حال حاضر بیش از 70 درصد از شبکه برق اهواز متاثر از این حادثه بی برق می باشند.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین