کد خبر: ۳۶۰۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

قتل مرد جوان توسط نامزدش در غرب تهران/ متهم دستگير شد

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ از قتل يك مرد 33 ساله توسط نامزدش در بامداد امروز در يك مجتمع مسكوني در محدوده بزرگراه اشرفي اصفهاني خبر داد و اعلام كرد كه متهم قتل توسط ماموان انتظامي دستگير شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ در ساعت چهار و 40 دقيقه امروز يك فقره كشف جسد در واحد 19 يك مجتمع مسكوني در محدوده بزرگراه شهيد اشرفي اصفهاني – خيابان امام رضا به كلانتري 140 باغ فيض اعلام شد.

بر اساس اين گزارش با حضور مأموران كلانتري در محل و انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد كه جواني 33 ساله بنام «شهرام . ش» به علت اصابت جسم تيز و برنده به ناحيه گلو كشته شده است.

اين گزارش حاكي است با اعلام خبر به پليس آگاهي و قاضي كشيك ويژه قتل دادسراي امور جنايي، تيم بررسي صحنه جنايت و تشخيص هويت پليس آگاهي تهران بزرگ در محل حاضر شدند و با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

*تحقيقات از محل جنايت

كاراگاهان پس از حضور در محل جنايت اطلاع پيدا كردند كه منزل متعلق به زن جواني بنام شهرزاد ( 32 ساله) است كه از حدود چهار سال پيش و پس از فوت همسرش با برادر دوستش آشنا و پس از مدتي با يكديگر نامزد شده اند اما پس از اندك زماني شهرزاد از اعتياد شهرام به مصرف مواد مخدر مطلع شده و به اين علت از ازدواج با شهرام منصرف مي شود.

شهرزاد در اظهارات اوليه به كارآگاهان گفت: ساعت 23 شب گذشته شهرام كه از بيرون غذا خريده بود به منزلم آمد و پس از يك ساعت رفت.

وي افزود: شهرام حدودا ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد مجددا به خانه بازگشت اما اين بار گلويش خون آلود بود كه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما زمانيكه اورژانس به محل رسيد، گفتند كه وي مرده است.

براساس اين گزارش كارآگاهان در تحقيقات از اهالي مجتمع اطلاع پيدا كردند كه در حدود ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد صداي درگيري شديدي از داخل خانه شهرزاد شنيده شده است، دلايل بدست آمده مبني بر شنيده شدن صداي درگيري و نيز بهم ريختگي وسايل خانه تماما حكايت از آن داشت كه شهرام در درگيري با شهرزاد به قتل رسيده است.

بر اساس اين گزارش با انجام هماهنگي با بازپرس ايلخاني، شهرزاد دستگير و براي ادامه تحقيقات به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

*اعتراف به جنايت

شهرزاد پس از دستگيري و انتقال به اداره دهم پليس آگاهي گفت: حدود ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد بود كه شهرام به منزلم آمد اما اين بار با موادمخدر ( شيشه ) و زماني كه فهميدم قصد مصرف شيشه در محيط خانه ام را دارد به وي اعتراض كردم و مانع از مطلع كردن خانواده اش از اين موضوع شد.

وي افزود: شهرام پس از ضرب و شتم من با چاقو تهديدم كرد، ترسيده بودم اما در يك لحظه دسته ي چاقو را گرفتم اما ناگهان تيغه ي چاقو وارد گلوي شهرام شد و روي زمين افتاد و ماموران اورژانس نيز نتوانستند مانع مرگ وي شوند.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در مورد اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتكاب جنايت و ديگر شواهد و دلايل بدست آمده از محل وقوع آن، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم پرونده براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
متهم عربی متهمه صحیح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
میگفتند که خود خانوم زنگ زده به اورژانس و خواسته نامزدشو نجات بده اما اورژانس نتونسته کاری بکنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین