کد خبر: ۳۶۰۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

مرگ یک کارگر بر اثر سقوط در چاه 60 متری+ تصاویر

یک کارگر 40 ساله در نزدیکی محل کارش براثر سقوط در چاه قنات کشاورزی به عمق 60 متر در کاشمر جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر امروز کارگر یک واحد شن شویی در شهر کاشمر دریکی از چاه‌های قنات کشاورزی در اطراف محل کارش سقوط کرده و مراتب ساعت حدود 15:30 از طریق تلفن 125 به ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی کاشمر اعلام شد؛ که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات به محل اعزام و عملیات نجات آغاز و پس از 3.5 ساعت تلاش عوامل گروه نجات جسد این کارگر بی‌جان از عمق چاه 60 متری خارج شد.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر که در محل حادثه حضور داشت به خبرنگار فارس گفت: با دریافت خبر سقوط، بلافاصله گروه امداد و نجات به محل اعزام شد که با توجه به وضعیت چاه نیز دو گروه امداد و نجات که در شیفت استراحت بودند به محل اعزام شدند.

رضا بوژمهرانی با تأکید بر این‌که چاه موردنظر از چاه‌های قنات مربوط به روستای سرحوضک از توابع بخش مرکزی است که سال‌ها به دلیل خشک شدن آب فرسوده شده است خاطرنشان کرد: به جهت خاص بودن وضعیت چاه و احتمال ریزش بدنه چاه در زمان امدادرسانی، 2 نفر از عوامل امداد و نجات به‌وسیله دو دستگاه جرثقیل به داخل چاه رفتند و موفق به بیرون کشیدن جسد کارگر شدند که با حضور نیروهای اورژانس 115 و انجام معاینه مرگ وی تأیید شد.

مرگ یک کارگر بر اثر سقوط در چاه 60 متری+ تصاویر

وی با اشاره به اینکه تعدد چاه‌های قنات در حاشیه شهر و حتی داخل شهر کاشمر منجر به بروز حوادثی می‌شود یادآور شد: در حال حاضر چاه‌های قنات کشاورزی به دلیل خشک شدن بدون متولی رهاشده است و بی‌احتیاطی برخی افراد منجر به بروز چنین حوادثی می‌شود.

به گزارش فارس، مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر با بیان اینکه چاه‌های قنات محلی برای زندگی پرندگان شده است ابراز داشت: متأسفانه عده‌ای برای گرفتن این پرندگان به اطراف و حتی داخل چاه می‌روند لذا امیدواریم در این راستا ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به این معضل اقدامی صورت گیرد.

 جسد این کارگر 40 ساله پس از اقدامات پلیس آگاهی به سردخانه بیمارستان شهید مدرس کاشمر منتقل شد.

مرگ یک کارگر بر اثر سقوط در چاه 60 متری+ تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین