کد خبر: ۳۶۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
با نقض آتش بس

عربستان همچنان یمن را بمباران می كند

جنگنده های عربستان برای دومین روز متوالی آتش بس را در چند استان یمن نقض و این مناطق را بمباران كردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری رسمی یمن ( سبا) یك منبع نظامی گفت: جنگنده های عربستانی ومزدوران آنها روز گذشته مناطق مختلف چند استان یمن را بمباران كردند.

مزدوران عربستانی طرفدار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی با شلیك گلوله به مواضع ارتش وكمیته های مردمی در شرق استادیوم الوازعیه در استان تعز وحمله به روستای الحریقه در جنوب شهر ذباب آتش بس را نقض كردند.

مزدوران عربستانی مواضع ارتش وكمیته های مردمی یمن را در منطقه الحسنات واقع در مثلث الدمغه را گلوله باران كردند این در حالی رخ داد كه جنگنده های عربستانی با ارسال سلاح برای آنها در منطقه ذبحان در شهر الشمایتین آتش بس را نقض كردند.

مزدوران عربستانی در استان تعز مواضع ارتش وكمیته های مردمی یمن را در تبه الوكیل ،كلابه والجحملیه را هدف حملات خود قرار داده به نیروهای ارتش وكمیته های مردمی در جبل ذی عهده با تیربار شلیك كردند.

مزدوران عربستانی روز گذشته با حمله خمپاره ای به مواضع ارتش وكمیته های مردمی در استان مارب ،الجوف ،صنعا ،شبوه ،حجه ، البیضاء ولحج آتش بس را برای چندمین بار نقض كردند.
عربستان با ائتلاف برخی كشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریكا از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز كرده تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این كشور را به حاكمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی كه امنیت شهرهای این كشور را تأمین می كنند، جلوگیری كند.

براثر این حملات، تاكنون هزاران یمنی از جمله زنان و كودكان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این كشور ویران شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین