کد خبر: ۳۶۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

برگزاری دربی پایتخت زیر باران

سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌های باران در روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد که روز جمعه در استان تهران باران با شدت می‌بارد.
آفتاب‌‌نیوز : امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد کشورمان شده موجب بارندگی‌های بسیار خوبی شده که شدت این بارش‌ها امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:‌ از امروز بارندگی‌های شدیدی در استان‌های کرمانشاه، همدان، قم، لرستان، خرم آباد و بندرلنگه پدید آمده که انتظار داریم این بارندگی‌ها که روزهای گذشته در اکثر اقصی نقاط کشور به‌وجود آمده در 24 ساعت آینده تمام نقاط کشور به جز حاشیه‌های جنوب شرق ایران را در برگیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که شدت بارش‌ها در در 48 ساعت آینده در استان‌هلای کرمانشاه، لرستان، ایلام، چهارمحال بختیاری، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، زنجان، همدان، استان مرکزی، قم و به‌تدریج اصفهان، دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی و کرمان خواهد بود.

نقشینه تأکید کرد: برای روز جمعه نیز بیشتر مناطق کشور متاثر از این سامانه بارشی خواهند بود و بارندگی در اکثر مناطق مستعد کشور شکل می‌گیرد و بارش‌ها ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بارش‌ باران در روز جمعه تهرانی‌ها را بی‌نصیب نخواهد گذاشت و تمامی استان تهران به‌ویژه مناطق شمال استان درگیر بارندگی خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در 48 ساعت آینده اشاره کرد و افزود:‌هموطنان باید به این اخطاریه‌ها دقت لازم را داشته باشند؛ البته در نواحی کوهستانی کشور همچون زاگرس و البرز نیز مه غلیظ، کاهش دید و لغزندگی به‌وجود می‌آید.

وی در پایان اظهار داشت: این سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه نیز در نوار شمالی کشور، شمال غرب، شمال شرق و استان‌های گیلان و مازنداران فعال خواهد بود.

دربی تهران ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین