کد خبر: ۳۶۰۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

منصوریان به نشست نرسید/ویسی: مردم از ما فقط قهرمانی می‌خواهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: انتظارات مردم از ما بالا رفته و حتی دیگر از ما کسب سهمیه آسیا را نمی‌خواهند بلکه فقط قهرمانی را از ما می‌خواهند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و نزدیک شدن مسابقات به پایان لیگ اگر بخواهیم در کورس قهرمانی بمانیم حق اشتباه کردن نداریم و باید با یک بازی خوب سه امتیاز بازی با نفت تهران را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از نفت تهران داریم و امیدواریم بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و نقاط قوت آن را هم پوشش دهیم و در نهایت به سه امتیاز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین گفت: تمام تلاش‌مان کسب امتیاز بازی با نفت تهران است تا بتوانیم صدر جدول را همچنان از آن خودمان داشته باشیم. انتظارات از تیم ما بالا رفته است ضمن این که ما نیم نگاهی هم به سایر بازی‌ها داریم. شرایط بسیار خوبی داریم و 25 هفته است که در آمادگی به سر می‌بریم. برای دیدار فردا نیز سه بازیکنم را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارم و امیدوارم جایگزین‌ها به خوبی کار خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، بازی‌ها شرایط روحی روانی دارند چرا که تیم‌ها به اندازه کافی از یکدیگر شناخت دارند. اکنون مردم دیگر از ما حتی کسب سهمیه آسیا را هم نمی‌خواهند بلکه به ما می‌گویند فقط باید قهرمان شوید. بچه‌های ما نیز تمرکز کافی را خواهند شد. خود من هم برای این که تمرکز کافی داشته باشم گوشی همراهم را خاموش کرده‌ام چرا که کسانی هستند که تماس می‌گیرند که پیشنهاد یا درخواست دارند یا حتی دائما این موضوع را به ما گوشزد می‌کنند که فقط از شما قهرمانی می‌خواهیم به هر حال من فقط برای داشتن تمرکز گوشی‌ام را خاموش کرده‌ام.

وی در خصوص این که بازی دربی یک روز بعد از بازی شما برگزار می‌شود آیا به این موضوع اعتراضی ندارید، گفت: معمولا سه بازی آخر همزمان برگزار می‌شود ولی اکنون این که دربی یک روز بعد از دیدار ماست اعتراضی نداریم و نظر سازمان لیگ برای ما قابل احترام است.

به گزارش ایسنا، ویسی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید استقلال خوزستان شانس قهرمانی است، عنوان کرد: روی کاغذ این طور به نظر می‌آید اما نمی‌شود این طور حساب کرد چون خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند و خیلی‌ها هم در آستانه سقوط هستند به هر حال باید تلاش کنیم. حتی در بازی هفته قبل دیدید که استقلال اهواز چگونه بازی کرد و باید بگویم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری من بود. به هر حال هیچ بازی‌ای ساده نیست و نفت تهران هم تیم قوی است. در حال حاضر بحث تاکتیکی مطرح نیست و فقط بحث روحی و روانی مطرح است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این که ما در صدر جدول قرار داریم حریفان ما منتظر لغزش ما هستند. در بازی دربی هم تساوی به سود ما است هر چند که شکست یکی از این دو تیم نیز باعث ضرر ما نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه در خصوص تمدید قرارداد با شما صحبتی داشته است یا خیر گفت: من سه چهار پیشنهاد داشته‌ام اما با توجه به این که در دو سال گذشته باشگاه استقلال خوزستان برای من سنگ تمام گذاشته است به این تیم احترام می‌گذارم و اولویت اول و دوم من با این باشگاه است و اگر نشد پیشنهاد سومم را بررسی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل همزمانی برنامه نشست خبری با ساعت پرواز کاروان این تیم به اهواز، به نشست خبری نرسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین