کد خبر: ۳۶۰۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

احتمال آبگرفتگی مناطق مجاور کارون در شهر اهواز

مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال آبگرفتگی مناطق مجاور رودخانه کارون در مسیر شهر اهواز در پی بارندگی‌های امروز و امشب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کوروش بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار می‌رود بارش‌هایی که اکنون در برخی شهرهای استان با شدت آغاز شده تا امشب به اوج خود برسد.

وی افزود: هم اکنون در دهدز بارندگی شدید همراه با رگبار و رعد و برق و در بهبهان نیز بارندگی شدید همراه با باد شدید با سرعت 50 کیلومتر در ساعت را شاهد هستیم. همچنین در حال حاضر رامهرمز، آغاجاری، امیدیه، ایذه و مسجدسلیمان بارندگی شدید همراه با باد شدید را شاهد هستند.

بهادری ادامه داد: در بقیه نقاط استان خوزستان بارندگی با شدت از بعدازظهر امروز آغاز خواهد شد و سراسر استان را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: بیشترین شدت بارش را امشب از ساعت 21 تا حدود ساعت 2 بامداد در سراسر استان خواهیم داشت. میزان بارندگی‌ها در سطح استان متفاوت خواهد بود ولی مناطق شمالی و شرقی خوزستان بیشترین میزان بارندگی را امشب خواهند داشت.

وی با اشاره پیش‌بینی وقوع سیل و آبگرفتگی و طوفان در شهرهای خوزستان تصریح کرد: از آنجا که دریاچه پشت سد دز پر شده است، به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، دریچه‌های سد را باز کرده‌اند و اکنون حجم روان آب را در رودخانه کارون در مسیر شهر اهواز شاهد هستیم. از آنجا که بستر رودخانه کارون در شهر اهواز ظرفیت دبی خروجی آب باز شده از پشت سد دز را ندارد، ممکن است بخشی از مناطق اطراف رودخانه کارون در شهر اهواز را آب بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
0
احتمالا سدگتوند در ایجاد این سیلاب موثر بوده است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین