کد خبر: ۳۶۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امداد رسانی به 624 خانوار سیل زده در سطح استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خدادادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارندگی های روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، تاکنون به 624 خانوار متشکل از 2 هزار و 808 نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان این که در اهواز روستاهای گبیر 1، جسانیه و بنی سادات متاثر از سیل شده اند، افزود: در این روستاها 120 خانوار متاثر از سیل متشکل از 540 نفر امدادرسانی شده است.

خدادادی ادامه داد: یک اردوگاه اسکان اضطراری برای روستاهای جسانیه و گبیر 1 به ظرفیت 400 نفر و یک اردوگاه اسکان اضطراری در الهایی به ظرفیت 200 نفر برپا شده است و 70 نیروی عملیاتی متشکل از 17 تیم امداد و نجات در حال امدادرسانی به ساکنان این روستاها هستند.

وی گفت: همچنین در روستاهای بنی سادات و گبیر 1، 70 دستگاه چادر تحویل اهالی روستاها شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان این که در باغملک نیز به 32 خانوار امداد رسانی شده است، افزود: چهار تیم امداد و نجات کار امدادرسانی به سیل زدگان باغملک را انجام می دهند؛ این 32 خانوار متشکل از 144 نفر به مناطق امن منتقل شده اند.

وی اظهار کرد: همچنین با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان ها، 4 تیم امداد و نجات برای امدادرسانی و اسکان اضطراری به دزفول اعزام شده اند. کمک های امدادی از شهرستان اندیمشک نیز در قالب 205 تخته پتو، 600 متر موکت و 40 کیلو نایلون پوششی به دزفول ارسال شده است.

خدادادی با اشاره به شرایط بحرانی درمنطقه الوار گرمسیری اندیمشک، گفت: یک تیم امداد و نجات با عزیمت به منطقه انارکی در ارتفاعات صعب العبور و کوهستانی بخش الوار اندیمشک، کار امدادرسانی به 20 خانوار را انجام داده و اقلام میعشتی و امدادی را بین سیل زدگان منطقه توزیع کردند.

وی افزود: همچنین با توجه به گرفتاری سه ماهیگیر در یک قایق در سیلاب های منطقه چم گلک، یک تیم امداد و نجات به رها سازی این ماهیگیران اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: در گتوند نیز محل زندگی عشایر منطقه صالح شهر کاملا به زیر آب رفته است. 20 خانوار ساکن این منطقه متشکل از 127 نفر به یک مدرسه در منطقه اقماری منتقل شده اند. 240 متر موکت و 50 تخته پتو بین سیل زدگان توزیع شده است و دو تیم امدادی متشکل از 18 امدادگر و نجات گر کار امدادرسانی به این خانوارها را بر عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
0
بخدا بهترین مدیر و سالم ترین و صادق ترین و زحمت کش ترین دکتر خدادای هست و بس پایدار باشد و دردپدرود فراوان بر شما
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین