کد خبر: ۳۶۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

درگیری سندرز و كلينتون در مناظره تلويزيونی/تظاهرات آمریكایی‌ها علیه ترامپ

'هيلاري كلينتون' نامزد دمكرات انتخابات 2016 رياست جمهوري آمريكا و 'برني سندرز' رقيب هم حزبي او، صبح جمعه در لحظات اوليه مناظره تلويزيوني خود، عقايد و ديدگاه هاي يكديگر را به شدت زير سوال بردند و يكديگر را به انجام حمله‌اي حقه‌بازانه و فقدان قدرت تشخيص متهم كردند.
آفتاب‌‌نیوز :
اين مناظره درحال حاضر به طور مستقيم از شبكه سي.ان.ان پخش مي شود.

سندرز ضمن اذعان به عدم صلاحيت هاي كلينتون، گفت، او با گرفتن پول از وال استريت در قبال سخنراني هايش، با حمايت از تهاجم آمريكا به عراق در مقام سناتوري و حمايت از تعاملات تجارت آزاد، قدرت تشخيص ضعيف خود را اثبات كرد. 

سندر پرسيد: آيا كلينتون از هوشمندي و تجربه رئيس جمهوري شدن برخوردار است؟ و سپس به سوال خود چنين پاسخ داد؛ البته، او اين ويژگي ها را دارد اما، من در قدرت تشخيص او ترديد دارم.

كلينتون نيز در پاسخ گفت، اين اتهامات براي حمله به 'باراك اوباما' به عنوان نامزدي كه از وال استريت و كميته هاي اقدام سياسي پول جمع آوري كرد نيز استفاده شده بود. 

به گزارش ايرنا، وي گفت كه اين 'حمله اي حقه بازانه' است كه وقتي هيچ مدرك و يا تاييديه اي براي ارايه حمايت موسساتي كه مورد حمله قرار مي گيرند، وجود ندارد، براي ايجاد ترديد و زير سوال بردن استفاده مي شود.

تظاهرات آمریكایی‌ها علیه دونالد ترامپ

صدها آمریكایی با برپایی تظاهرات در نیویورك، خشم و نارضایتی خود را از 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریكا به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از تظاهر كنندگان نیویورك روز پنجشنبه، دست نوشته ای با خود حمل می كردند كه روی آن نوشته شده بود: نیویورك با این حزب (جمهوریخواه) نفرت مخالف است. 
بسیاری از تظاهر كنندگان از ترامپ به عنوان نژاد پرست یاد كردند و برخی نیز شعار ترامپ را اخراج كنید، سر دادند.

گفته می شود كه 11 تن از این معترضان بازداشت شدند. 

مواضع سیاسی ترامپ، از جمله ساخت دیوار در سراسر مرز آمریكا با مكزیك، اخراج 11 میلیون مهاجر غیرقانونی و ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریكا، خشم و اعتراض بسیاری را برانگیخته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین