کد خبر: ۳۶۰۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

دلیل محرومیت فیروز کریمی

بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی فیروز کریمی فعلا حق همراهی تیم اکسین البرز و حضور در استادیوم ها را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
یک منبع موثق در این باره گفت: فیروز کریمی به خاطر رفتارهایش در بازی اکسین البرز و شاهین شهرداری بوشهر محروم شده است. در حالی که گفته می شد به خاطر مصاحبه با مهران مدیری یا درگیری در فرودگاه بوشهر، فیروز کریمی محروم شده است.

این منبع موثق ادامه داد: فیروز کریمی در بازی اکسین و شاهین بوشهر که به عنوان مدیر فنی اکسین از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد در اقدامی عجیب و زیر سئوال برنده، بازیکن تیمش را ده دقیقه از زمین بیرون کشیده و روی نیمکت نشانده تا او را تنبیه کند و بعد او را به میدان فرستاده است. این کار جز تمسخر محیط فوتبال چه معنایی دارد؟

به گزارش ورزش سه، این منبع موثق در مورد منع حضور کریمی در استادیوم ها گفت: چون فیروز کریمی جزو کادر فنی نیست که از نشستن روی نیمکت محروم شود و مدیر فنی است قاعدتا باید از حضور در ورزشگاه محروم شود. این هم که گفته شده حق حضور در هیج ورزشگاهی را ندارد تلقی و استنباط اشتباه از رای صادره است زیرا او به همراه تیم اکسین حق حضور در هیچ ورزشگاهی را ندارد ولی برای سایر بازی ها و تیم ها منعی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
0
آقاي فيروز كريمي بخاطر توهين نژادپرستانه به يكي از بازيكنان سياه پوست حاضر در ليگ ايران و عدم دست دادن با ايشان مي بايست خيلي زودتر از اينها محروم ميشد.متاسفانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران معلوم نيست مشغول چه كاريه!؟ هر جاي دنيا بود آقاي كريمي مادام العمر محروم ميشد.شك نكنيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین