کد خبر: ۳۶۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

ادامه وضعیت آماده‌باش در خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از شهروندان خوزستانی خواست تا اعلام وضعیت عادی از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و با عوامل اجرایی و امدادی استان همکاری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
هاشم بالدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلیه ادارات و ارگان‌ها تا اعلام وضعیت عادی از سوی استانداری خوزستان در وضعیت آماده‌باش خواهند بود. همچنین تاکید می‌شود که تا اعلام وضعیت عادی، شهروندان از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به توزیع امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده و تحت خطر سیل در خوزستان افزود: هماهنگی‌ها جهت توزیع تجهیزات و امکانات میان ادارت و ارگان‌ها انجام شده است. همچنین لازم است که فرمانداران با ادامه وضعیت آماده‌باش، شرایط مناطق حوزه استحفاظی خود را رصد کنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: میزان خسارات ناشی از سیلاب در خوزستان تاکنون اعلام نشده ولی بیشترین خسارات به مزارع کشاورزی وارد شده است.

وی افزود: پس از پایان بحران، میزان خسارات جهت تامین اعتبار، جمع‌بندی و به سازمان مدیریت بحران ارسال خواهد شد.

بالدی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم جهت کنترل بحران در حال انجام است، بیان کرد: مردم به هشدارها و اخطاریه‌های فرمانداران و بخشداران توجه ویژه داشته باشند. متاسفانه ساکنان برخی از روستاها پس از اعلام دستور تخلیه، جابه‌جا نشده و موجب ایجاد مشکلاتی شده‌اند.

وی افزود: در زمان بحران هنگامی که هشداری داده می‌شود، به معنی اهمیت دادن به حفظ جان مردم است و بنابراین تا پایان بحران ناشی از بالا آمدن آب رودخانه‌ها، از مردم انتظار همکاری داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین