کد خبر: ۳۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

پشتیبانی خاص قلعه‌نویی از مظلومی

سرمربی تراکتورسازی از همتای خود در استقلال حمایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی که برای دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود، در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره شکست استقلال در داربی عنوان کرد: «چون پرواز داشتم، نتوانستم تمام بازی را ببینم اما قطعا وقتی 6 گل رد و بدل می شود، باعث لذت هواداران می‌شود. بازی جذاب و جوانمردانه‌ای انجام شد و برای فوتبال ایران خبر خوبی بود.

او درباره حمله‌هایی که به پرویز مظلومی شده است، می‌گوید: شنیدم که از دیروز حملات زیادی به مظلومی شده است اما به او نیز خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. بالاخره مظلومی برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. مظلومی همانی است که تیم را قهرمان آسیا کرد و من خودم نیز آن موقع بازیکن بودم. در حق او یک مقدار کم لطفی شده چون فوتبال است و برد و باخت دارد.

به گزارش ورزش‌سه، سرمربی سابق استقلال صحبت هایش را این طور به پایان می‌برد: مگر بارسلونا چند هفته نیست که در افت است؟ از دوستان می‌خواهم که فوتبال را کارشناسی و فنی نگاه کنند و احساسی نبینند. بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد. من بیشتر از این دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم. اگر حرف بزنم، سوءتفاهم می شود چون از استقلال دور هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین