کد خبر: ۳۶۱۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

تعطیلی چهارساعته فرودگاه‌های تهران به مناسبت روز ارتش

همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز یکشنبه ۲۹ فروردین، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین، رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود و بر این اساس به‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA فرودگاه مهرآباد(شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام) به‌جز پروازهای شرکت کننده در رزمایش از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.

اکبری افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در یک ماه گذشته مانور٬ به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

به‌گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: همچنین تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

یادآور می‌شود؛ مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین