کد خبر: ۳۶۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
با هدف شناسایی توان بانکی ها برای حضور در رسانه های اجتماعی

جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانکی برگزار می‌شود

جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی (ویژه بانک ها و کارکنان شبکه بانکی کشور) همزمان با چهارمین هفته روابط عمومی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
این جشنواره با توجه به ضرورت تولید و انتشار محتوا در رسانه های جدید و  با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای رسانه های اجتماعی در حوزه پولی و بانکی راه اندازی شده است.

شناسایی ظرفیت های موجود برای تولید محتوا در شبکه بانکی کشور، تشویق جامعه بانکی به تعامل در محیط مجازی‌ و آموزش مهارت های تولید و به اشتراک گذاری محتوا در فضای آنلاین از دیگر اهداف جشنواره مذکور است. 

به گزارش دبیرخانه جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی،‌ در این جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی که توسط بانک ها و کارکنان شبکه بانکی کشور راه اندازی شده اند در شش موضوع بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک مورد ارزیابی و رقابت قرار می گیرند.

کلیه بانک ها و کارکنان نظام بانکی کشور می توانند تا 15 اردیبشهت ماه سال جاری برای ثبت عنوان وبلاگ یا رسانه اجتماعی خود به آدرس  http://bank-maskan.ir/6203/index.aspx مراجعه کنند. وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی ثبت شده، توسط هیئت داوارن بررسی شده و برندگان جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی با حضور مسئولان پولی و بانکی کشور به میزبانی بانک مرکزی در هفته روابط عمومی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین