کد خبر: ۳۶۱۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

شاگرد موبایل‌فروشی عکس‌های دخترشیرازی را منتشر کرد

شاگرد یک مغازه موبایل فروشی عکس های یک دختر شیرازی را که برای تعمیر موبایل خود به او مراجعه کرده بود ، در فضای مجازی پخش کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس پلیس فتا استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت : چندی قبل دختری با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد عکس های شخصی و خانوادگی وی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتساپ دست به دست می چرخد بی آنکه خودش از چند و چون ماجرا خبرداشته باشد. 

سرهنگ حسینی افزود :پس از وصول این شکایت با اقدامات فنی و کارشناسی کارآگاهان پلیس فتا اولین منتشرکننده این عکس ها را شناسایی و احضار کردند.

در بازجویی های به عمل آمده متهم بامشاهده مستندات پرونده، لب به اعتراف گشود وگفت: این دختر چند روز پیش برای تعمیر گوشی موبایل خود به مغازه من مراجعه كرد. من هم پس از تعمیر گوشی تلفن همراه او عکس هایش را به کامپیوتر مغازه انتقال دادم اما نسبت به انتقال عکس ها به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هیچ اطلاعی ندارم و نمی دانم چه کسی این کار را انجام داده است.

رئیس پلیس فتا در فارس گفت: با توجه به حساسیت موضوع کامپیوتر متهم به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی های فنی توسط کارشناسان مشخص شد.

عکس ها توسط کارگر مغازه در فضای مجازی منتشر شده است که سرانجام با شناسایی متهم وی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

به گزارش روزنامه خبر جنوب، سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد: هنگام تعمیر گوشی های موبایل و کامپیوتر خود حتما مموری و حافظه های جانبی را جدا کرده و نزد خود نگهداری کنندو برای استفاده از خدمات تعمیر گوشی موبایل و کامپیوتر حتما به مراکزمجاز مراجعه نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
متاسفانه خیلی از افراد برای انتقال عکس های گوشی به موبایل فروشی مراجعه می کنند. من شخصا چندین بار این موضوع رو به نزدیکانم گوشزد کردم. ولی متاسفانه زیاد جدی گرفته نمی شود. خصوصا کسانی که گوشی apple دارند و اطلاعات آی دی گوشی انها در اختیار موبایل فروش است و حتی در مواردی موبایل فروش پسورد آی دی را به خریدار نمی دهد. در اینصورت حتی اطلاعات بانکی افراد نیز در معرض خطر است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین