کد خبر: ۳۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

منچستر سند سقوط استون‌ویلا را امضا کرد/اولین برد نیوکاسل با بنیتس

منچستریونایتد با برتری برابر استون‌ویلا ضمن فرستادن ویلا به دسته پایین‌تر امیدهای خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده نگه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده منچستریونایتد که تلاش می‌کند بتواند این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و فصل آینده در این رقابت‌ها حاضر باشد، به دیدار استون ویلان تیم قعرنشین و بحران‌زده این فصل رفت و با یک گل به برتری رسید تا ویلا با این شکست به دسه پایین تر سقوط کند تا یکی از تیم های خوب جزیره در این فصل سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شود.

در نیمه نخست این دیدار منچستریونایتد توانست با گلزنی یکی از پدیده های این فصل خود که خیلی دیر کشف شد، یعنی مارکوس رشفورد از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه در حالی که در نیمه دوم این یونایتد میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت ولی حملات استون ویلا به مراتب جدی تر بود و یک بار نیز حتی بلیند توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و دروازه خودی را نجات داد. در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر یونایتد به پایان رسید ولی با این حال منچستر در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و تنها اختلافش را با سیتی کم کرد.

در دیگر دیدار نیوکاسل با بنیتس اولین برد خود را جشن گرفت و با 3 گل سوانسی را شکست داد تا اندکی به وضعیت خود در جدول رده بندی سروسامان ببخشد. سیسوکو، تاونسوند و لاسکلاس برای کلاغ‌ها گلزنی کردند.

وست برومویچ برابر واتفورد با یک گل شکست خورد و دیدار اورتون و ساوت همپتون نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیش از این دیدارها نیز نوریچ با گل برابر ساندرلند شکست خورد. به این ترتیب سقوط استون ویلا به دسته پایین تر مسجل شد. در ادامه این رقابت ها فردا یکشنبه در دیداری حساس لسترسیتی با وستهام دیدار می کند که این دیدار می تواند تاثیر زیادی در مشخص شدن تیم قهرمان داشته باشد.

لسترسیتی باید روز یکشنبه به مصاف شاگردان بیلیچ در وستهم یونایتد برود و در صورت پیروزی در این بازی لستر می تواند اختلاف خود در صدر جدول با تاتنهام را به 10 امتیاز برساند. این در حالی است که تاتنهام هاتسپرز هم باید روز دوشنبه به مصاف استوک‌سیتی برود.

به گزارش ایسنا،در ادامه این رقابت ها چلسی به دیدار منچسترسیتی خواهد رفت تا شکست در بازی رفت را که در هفته دوم رقم خورد جبرا کند هر چند آبی های لندن شانس چندانی برای کسب سهمیه ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین