کد خبر: ۳۶۱۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

كشف 50 قلم اشيا عتيقه در لرستان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان از كشف 50 قلم اشياء عتيقه مربوط به دوران هزاره اول اسلام خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ هبت اله فرخي گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان، حين كنترل مسيرهاي ارتباطي در منطقه «شورآب» شهرستان خرم آباد به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و آن را توقيف كردند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودرو توقيفي، 50 قلم اشياء عتيقه داراي قدمت تاريخي و ملي از جنس مفرغ، سفال، مس و برنج را كشف كه براي بررسي بيشتر به مراجع قضائي و سازمان ميراث فرهنگي استان منعكس كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: بنا بر نظر كارشناسان ميراث فرهنگي استان، اشيا عتيقه كشف شده مربوط به دوران هزاره اول اسلام است.

فرخي خاطر نشان كرد: اشياء عتيقه كشف شده شامل كاسه، ديگچه، زنگوله، آبخوري، بشقاب، ليوان، تنديس، گلدان و لگن است.

*دستگيري محتكران 20 تن برنج در لرستان 

رئيس پليس آگاهي استان لرستان از دستگيري 2 محتكر و كشف 20 تن برنج احتكار شده به ارزش يك ميليارد ريال در شهرستان بروجرد خبر داد. 

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ عباس نظري گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر اينكه 2 نفر در بروجرد اقدام به احتكار برنج كرده و با قيمت مضاعف در بازار به فروش مي رسانند، موضوع بصورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي استان قرار گرفت. 

وي افزود: با كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات انجام شده صحت موضوع محرز و 2 متهم در بروجرد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند. 

رئيس پليس آگاهي استان اظهار كرد: در بازرسي از مخفيگاه 2 متهم مقدار 20 تن برنج احتكار شده، كشف شد. 

نظري بيان كرد: 2 محتكر با يك ميليارد كلاهبرداري به مراجعه قضائي معرفي شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین