کد خبر: ۳۶۱۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

شایعه ازدواج مجد رئیس‌جمهور روسیه قوت گرفت/ پوتین: هروقت وارد رابطه عاطفی شدم به مردم می‌گویم

حرف و حدیث های فراوانی درباره زندگی خصوصی رئیس جمهور روسیه در رسانه ها دست به دست می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از رسانه ها، پس از آنکه ولادیمر پوتین، سال 2013 از همسرش لیودمیلا جدا شد، این روزها شایعه های فراوانی درباره زندگی خصوصی رئیس جمهوری روسیه به گوش می رسد.

به گزارش عصر خبر، پوتین اما در یک برنامه تلویزیونی به این شایعه ها واکنش نشان داد و تاکید کرد که درصورت آنکه وارد رابطه عاطفی شود، به مردم روسیه خبر خواهد داد.



یکی از روزنامه های روسیه در گزارشی در این باره ادعا کرده بود که پوتین قصد دارد با قهرمان سابق المپیک این کشور در رشته ژمیناستیک ازدواج کند.

به گفته اين روزنامه پوتين و آلينا کابااووا قهرمان بيست و چهار ساله قرار است اواسط ماه ژوئن يعني يکماه بعد از اتمام دوره رياست جمهوري وی ازدواج کنند.

پوتین اما این ادعا را تایید نکرده است.

رئیس جمهور روسیه که در یک برنامه پرسش و پاسخ مردمی تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به سوال زنی درباره اینکه قصد ازدواج مجدد دارد یا نه، پاسخ داد: معتقدم مردم روسیه بیش از آنکه به زندگی شخصی پوتین اهمیت بدهند به اقدامات و عملکرد وی به عنوان رئیس جمهوری روسیه توجه دارند.

ولادیمر پوتین سال 2013 پس از 30 سال زندگی مشترک از همسرش ˈلودمیلا پوتیناˈجدا شد. حاصل زندگی مشترک آنها دو دختر به نام های ماریا و یکاترینا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین