کد خبر: ۳۶۱۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

تئاتر 'من فکر می‌کنم یک روشنفکرم' به نویسندگی و کارگردانی علیرضا پورهاشم از ۲۹ فروردین در تماشاخانه دا بر روی صحنه می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : فرهاد رادمان، مهدی حق پرست، ریحانه نبی یان در این تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش ایسنا،'من فکر می‌کنم یک روشنفکرم' تا ۲۳ اردیبهشت هروز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه دا به آدرس: ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ بروی صحنه می رود و بلیت فروشی آن از طریق سایت تیوال صورت می‌گیرد.

دیگر عوامل این تئاتر عبارتند از دستیار کارگردان: پارسا مختار زنوزی، مشاور کارگردان: ریحانه نبی یان، طراح لباس: مینا سلیمی، طراح صحنه: مهشید جوادی، سامیه چراغی ،عکاس :آزاده امیرخان، غزال مخلوق، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، روابط مجازی: علی صادقیان

استان فعال برگزارکننده جشنواره بین المللی فیلم سبز تقدیر می‌شود

مسئول ستاد استانی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز گفت: بهترین استان برگزارکننده جشنواره بین المللی فیلم سبز در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

مزدک میررمضانی با اشاره به این که ستادهای اجرایی در تمامی استان‌ها با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با جشنواره تشکیل شده و در حال انجام تمهیدات لازم هستند گفت: این ستادها در حال انجام کارهایی همچون انتخاب و تخصیص سالن‌ها و فضاهای نمایش و همایش، هماهنگی امور تبلیغات جهت جذب حداکثر مخاطبین، جذب حامیان مالی و معنوی و برنامه ریزی برای فعالیت های اصلی و جانبی مربوط به جشنواره در مراکز و شهرستان‌های استان‌ها هستند.

وی با اشاره به این که تاکنون استان هایی همچون اصفهان، هرمزگان، بوشهر و تهران در امور جشنواره پیشگام بوده‌اند عنوان کرد: انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری جشنواره، سایر استان‌ها نیز با تلاش مضاعف به استانداردهای مورد نظر برای این جشنواره برسند و برنامه‌های قابل توجه و جذابی را طراحی و در زمان برگزاری جشنواره اجرا کنند.

مسئول ستاد استانی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ادامه داد: بهترین استان‌ها از نظر نحوه برگزاری جشنواره انتخاب می شوند و از آنها در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی همچنین در خصوص محل برگزاری دوره های دیگر جشنواره فیلم سبز یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم تا جشنواره پس از پایان برگزاری آن در کشور، به صورت چرخشی در کشورهای منطقه نیز برگزار شود که در این باره مذاکراتی با مسؤولان سازمان«اکو» انجام شده و به نتایج خوبی رسیده ایم.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز 24 تا 31 اردیبهشت ماه در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال طرح فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای تمدید شد

مهلت ارسال طرح فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای به موسسه تصویر شهر تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به دلیل استقبال فیلم سازان مهلت فراخوان دریافت طرح و فیلمنامه برای تولید 40 فیلم 100 ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری که پیش از این 31 فروردین ماه اعلام شده بود، تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.

بنابراین گزارش تا کنون بیش از 150 طرح فیلمنامه شهری به موسسه تصویر شهر ارسال شده است که با توجه به استقبال فیلمسازان احتمال افزایش تعداد تولیدات بیش از 40 اثر وجود دارد.

علاقه‌مندان می توانند طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های‌شان را با اولویت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان به همراه رزومه کاری خود به نشانی پست الکترونیک (tasvireshahr95@gmail.com) ارسال کنند تا پس از بررسی، نسبت به حمایت و تولید آن‌ها اقدام شود.

همچنین هر متقاضی می‌تواند به تعداد نامحدود، طرح و فیلم‌نامه ارائه دهد.

جلسه نمایشنامه خوانی «اولد سیبروک» در تالار قشقایی برگزار می‌شود

جلسه نمایشنامه خوانی « اولد سیبروک» به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی مرتضی بزرگزادگان از یکشنبه 29 فروردین ماه در تالار قشقایی برگزار می‌شود.

تالار قشقایی از روز یکشنبه 29 فروردین ماه به مدت دو روز میزبان مخاطبان تئاتر با جلسه نمایشنامه خوانی « اولد سیبروک» به نویسندگی وودی آلن ، ترجمه محمدرضا اوزار و کارگردانی مرتضی بزرگزادگان خواهد بود.

در این جلسه نمایشنامه خوانی که طی روزهای 29 و 30 فروردین ماه ساعت 17 برگزار می شود (به ترتیب نقش) الهام شعبانی، محسن علیمحمدی، مارال مختاری، حسین رفیعی، پژمان جمشیدی، آرزو نبوت ، علیرضا مهران به عنوان نقش خوان حضور دارند.

بعد از اجرای این جلسه نمایشنامه خوانی ، اجرا خوانی «پلاک 8» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی مریم جعفری ساعت 18 در تالار قشقایی میزبان علاقه مندان تئاتر است.

اجرای نمایش «هویت پروانه های مرده» تمدید شد

اجرای نمایش «هویت پروانه های مرده » به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی به دلیل استقبال تماشاگران تا جمعه سوم اردیبهشت ماه در تالار مولوی تمدید شد.

اجرای نمایش « هویت پروانه های مرده» به نویسندگی و کارگردانی احمد سلگی که در تالار مولوی روی صحنه می رود به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران تا جمعه 3 ردیبهشت ماه به اجرای خود ادامه می دهد.

«هویت پروانه‌های مرده» که اثر برگزیده هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است، در ساعت ۱۸ و با مدت ۶۰ دقیقه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود. در این نمایش بازیگرانی همچون سها آردم، آیدا توتونچی، مهران میری، امیرمسعود واعظ تهرانی ایفای نقش می‌کنند.

تا کنون هنرمندانی نظیر نغمه ثمینی، سعید اسدی، افسانه ماهیان، صابر ابر، الهام کرداف هوشنگ قوانلو،حمیدرضا پور آذری و...به تماشای این نمایش نشسته اند.

بهرام ابراهیمی زنگ افتتاح نمایش "زندگی ضرب در چهار" را به صدا در می‌آورد

زنگ افتتاح نمایش "زندگی ضرب در چهار" به نویسندگی وکارگردانی محمد جواد حبیبی روز چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه توسط بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما نواخته خواهد شد.

نمایش "زندگی ضرب در چهار" در مراسم افتتاحیه میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

فرحان خوانساری،امیرمحمدفضلی،بردیااسدی،عباس دوستی عارف،نازنین محب اهری،فرزادحسن پور،اسمان نصیری،فرشیدذوالفقاری فرد،احسان بختیاری،امین قنبری و محمداختیارزاده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین کمپانی منشور هنر(تهیه کننده)محمد اختیارزاده(دستیارکارگردان)ویاسمن خبائی به عنوان منشی صحنه با این گروه همکاری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین