کد خبر: ۳۶۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

این پوشك بچه غيراستاندارد اعلام شد

رئيس اداره اجراي استاندارد اداره كل استاندارد قزوين پوشك بچه با برند 'نستا بي بي' را غير استاندارد اعلام كرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل استاندارد قزوين، ميترا عقيلي افزود: در ادامه بازرسي از واحدهاي صنفي و در راستاي طرح اجراي هماهنگ استاندارد، تعداد قابل توجهي پوشك بچه سايز 2 به وزن 3 تا 6 كيلوگرم با نام تجاري نستا بي بي، بدون درج نشاني توليد و به دليل نداشتن نشان استاندارد ملي ايران شناسايي و از سطح بازار استان جمع آوري شد.

اين مسئول ادامه داد: به شهروندان توصيه مي شود پيش از خريد هر نوع كالا كه مشمول پروانه كاربرد علامت اجباري است، از وجود نشان استاندارد برروي آن اطمينان حاصل كرده و سپس اقدام به خريد كنند.

عقيلي، ضمن توصيه به هموطنان مبني بر خودداري از خريد و مصرف كالاهاي غيراستاندارد، به ويژه مواد غذايي و آرايشي و بهداشتي ، تاكيد كرد: در صورت مشاهده هرگونه كالاي غيراستاندارد مراتب را از طريق سامانه 1000001517 و يا با شماره تلفن 1517 به اين اداره كل اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
با سلام و خسته نباشید اینکه هر کالایی نشان استاندارد داشته باشد خیلی خوب است
لطفا از اداره محترم استاندارد لیست اقلامی که امکان صدور پروانه استاندارد دارد را برای مردم منتشر کنند و مردم بدانند کدام محصولات هستند که خود اداره استاندارد هیچ گونه استاندارد تدوین شده ایی برای آن ندارد.و این حرف که کالای بدون نشان استاندارد نخریم کاملا مردود است چون استانداردی برای برخی محصولات تعریف نشده است.بعد از طرف دیگر رعایت استاندارد یعنی حداقل کیفیت یعنی معیار هایی عددی برای یک کالا در نظر میگیردند که فلان مقاومت کالا یا فلان ماده در محصول از حد این مقدار پایین تر یا بالاتر نباشد....
نستا بی بی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
1
1
با سلام و احترام
عارض به حضورتان هستم که شرکت پارس چیچک آراز با نام تجاری نستا بی بی دارای شماره استاندارد 6060386942 می باشد که قابل پیگیری می باشد. انتشار این خبر باعث ایجاد مشکلات عدیده ای گردیده است که خواهشمندیم یا به پیوست خبری بر مورد تایید بودن این محصولب با شماره استاندادر زیر را صادر کنید و یا خبر فوق را از آرشیو خود بر دارید.
با کمال تشکر
شرکت پارس چیچک آراز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین