کد خبر: ۳۶۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

مامور پلیس وظیفه شناس، زندگی بخشید

گروهبان یکم محمد رضایی روز جمعه حین ماموریت بر اثر تصادف با یک دستگاه پراید در بزرگراه آیت الله سعیدی دچار مرگ مغزی شد.
آفتاب‌‌نیوز : گروهبان یکم محمد رضایی روز جمعه حین ماموریت بر اثر تصادف با یک دستگاه پراید در بزرگراه آیت الله سعیدی دچار مرگ مغزی شد و با رضایت خانواده اش اعضای بدن وی به بیماران نیازمند پیوند اهدا شد.

به گزارش مهر، ساعت ۱۲:۱۵ جمعه ۲۷ فروردین عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۵۳شهرک ولیعصر حین گشت زنی در بزرگراه آیت الله سعیدی به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش مظنون شده و جهت بررسی اولیه موتورسیکلت را متوقف کردند؛ در همین حین راکب که یکی از اراذل و اوباش محله ابوذر تهران بود پا به فرار گذاشت ولی ترک نشین آن دستگیر شد.

مامور پلیس وظیفه شناس، زندگی بخشید

با فرار متهم، گروهبانیکم محمد رضایی با پای پیاده حدود یک کیلومتر به تعقیب این شرور متواری پرداخت تا اینکه پس از دقایقی تعقیب و گریز، یک دستگاه خودرو پراید که با سرعت زیاد در حال تردد بود با او برخورد کرده و متاسفانه این مامور وظیفه شناس به شدت زخمی شد.

به دنبال مجروحیت این مامور متعهد، پیکر غرق به خون وی بلافاصله به بیمارستان منتقل که در نهایت علی رغم تلاش تیم پزشکی متاسفانه این مامور فداکار شب شنبه بر اثر شدت جراحت وارده مرگ مغزی شد.

پس از اعلام مرگ مغزی، خانواده معزز این دلاور عرصه نظم و امنیت، رضایت دادند تا اعضای بدن وی به سایر بیماران نیازمند اهداء شود.

پیکر پاک و مطهر این مامور فداکار پلیس پایتخت صبح امروز از مقابل کلانتری ۱۵۳شهرک ولیعصر تشییع و در زادگاهش شهرستان رباط کریم به خاک سپرده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین