کد خبر: ۳۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

رد صلاحیت 25 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال؟

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با رد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درخصوص رد صلاحیت 25 نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد که هنوز هیچ استعلامی از نهادهای نظارتی دریافت نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا حسنی‌خو در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درخصوص رد صلاحیت 25 نفر از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال از سوی نهادهای امنیتی و نظارتی تاکید کرد: این آمار تنها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است و به هیچ وجه صحت ندارد. نمی‌دانم این اطلاعات چگونه و از کجا ساخته و پرداخته و منتشر می‌شود. تاکنون هیچ استعلامی از سوی نهادهای نظارتی واصل نشده و کلیه آمار ارائه شده فاقد ارزش است.

وی اظهارکرد: تنها اتفاقی که در موضوع احراز صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال افتاده این بوده که کمیته سه نفره فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داده و درباره شرایط شکلی و مدارک کاندیدا‌ها اعلام نظر کرده اما به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش تاکید می‌کنم که تاکنون هیچ استعلامی برای کاندیداهای پست‌های مختلف فدراسیون فوتبال از سوی نهادهای نظارتی دریافت نشده و هرگونه گمانه‌زنی در این باره کذب محض است.

وی تاکید کرد: قطعا پس از دریافت نظر مراجع ذی‌صلاح درخصوص کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای رسمی، اسامی نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را منتشر خواهد کرد.

حسنی‌خو در پایان از رسانه‌ها خواست خویشتن‌دار باشند و از پرداختن به موضوعات غیرواقعی که زمینه ایجاد فضای ناسالم در پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را فراهم می‌کند خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین