کد خبر: ۳۶۱۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

انتقاد طیب‌نیا از هیاهوی رسانه‌ای در ماجرای سوئیفت

وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن انتقاد از هیاهوی برخی رسانه ها درباره ماجرای سوئیفت گفت: امروز همه ی بانک های ما به شبکه سوئیفت وصل هستند و می توانمند پیام های خود را ارسال کنند و من علت هیاهوی برخی رسانه ها را در رد این موضوع نمی فهمم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی طیب نیا در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه دوشنبه ٣٠ فروردین در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ی بانک های ما به شبکه سوئیفت دسترسی دارند و می توانند پیام های بانکی خود را بفرستند.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، او ادامه داد: در ماجرای سوئیفت من علت هیاهوی برخی رسانه ها را نمی فهمم چون اکنون بانکها به سادگی می توانند از سوئیفت استفاده کنند و روابط کارگزاری بانکی ما با بانک‌های کوچک خارجی بر قرار شده است ولی برخی بانک‌های بزرگ هراس دارند که موضوع این بانک‌ها نیز با گفت و گو برطرف خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
1
علتش روشنه اقای طیب نیا. این اقداماتشون کاملا حساب شده است. دلواپسان خوب میدونند که سرمایه گذاران و شرکت ها و دولت های خارجی فضای داخل ایران را با دقت رصد میکنند تا ببینند ایا مناسب حضور هست یا نه، ایا سرمایه گذاری در ایران ریسک بالایی دارد یا نه... بنابر این رسانه های خود و در راس انها صدا و سیما را مامور کرده اند تا با القاء دائم تردید و ترس و دلواپسی و ابهام درباره برجام و برداشته شدن تحریم ها و سوئیف... مانع حضور انها بشن تا به این ترتیب مانع بهبود اوضاع اقتصادی و لمس اثار مثبت برجام توسط جامعه شوند و شانس خود را برای شکست دولت در انتخابات آتی ریاست جمهوری بالا ببرند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین