کد خبر: ۳۶۱۸۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

نوامیس با پلیس همکاری کنند!

خبر بعدی درباره‌ی آغاز فعالیت هفت هزار مامور نامحسوس پلیس امنیت در تهران است. امیدواریم با این طرح، نوامیس در امان باشند و اصلا خود نوامیس با پلیس همکاری کنند، بویژه این روزها که باد زیاد می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا ساکی در خبرگزاری ایسنا نوشت: خبر اول را به حجاب خدمه هواپیمای ایرفرانس در تهران شروع می‌کنیم. من فکر می‌کردم زبانم لال، حجاب نداشتن خدمه‌ی ایرفرانس می‌تواند از جنس خبر باشد اما در کمال تعجب امروز رسانه‌ها تیتر زدند: حجاب خدمه هواپیمای ایرفرانس در تهران! به هر حال شاید برخی فکر می‌کردند مثلا ممکن است خدمه با آن وضع آن‌ور آبی به تهران بیایند که الحمدلله این اتفاق نیفتاد!

خبر بعدی درباره باز شدن پای خودروهای آمریکایی به ایران است. به هر حال پای خودروهای‌شان باز بشود، بهتر است تا پای خودشان. البته برخی عقیده دارند در این خودورها وسایل شنود کار گذاشته‌اند و وسط فرمانشان دوربین 200 مگاپیکسلی وجود دارد و هر صدایی را از فاصله‌ی هفت هزار کیلومتری ضبط می‌کنند!

امروز ایستگاه مترو «شهر آفتاب» افتتاح شد اما این ایستگاه نمی‌تواند دلیل مناسبی برای رفتن مردم به شهر آفتاب باشد. ملت تا خیالش از کیفیت خوراکی‌های نمایشگاه راحت نشود، پا به آنجا نمی‌گذارد. البته جوان‌ترها،و بویژه آن‌ها که در آینده قصد ازدواج دارند، همیشه از شلوغی نمایشگاه کتاب بهترین استفاده را کرده‌اند و در راهروهای شلوغ با هم قدم‌ها زده‌اند و ساعت‌ها روی چمن نشسته‌اند و از آرزوهای‌شان گفته‌اند. راستی شهر آفتاب به اندازه‌ی کافی برای جوانان چمن دارد؟ اگر ندارد، مسئولان پیگیری کنند.

خبر بعدی درباره‌ی آغاز فعالیت هفت هزار مامور نامحسوس پلیس امنیت در تهران است. امیدواریم با این طرح، نوامیس در امان باشند و اصلا خود نوامیس با پلیس همکاری کنند، بویژه این روزها که باد زیاد می‌آید.

خبر آخر هم درباره‌ی یونجه است. یک نماینده‌ی مجلس گفت که خودش ناظر بر سفرهای خارجی است و برخی حتا به‌خاطر حضور در سمینار یونجه به خارج از کشور می‌روند؛ در حالی که حتا چاه‌های آب روستایی ما برقی نیست!

باقی بقای‌تان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
اين هفت هزار نفر مگه قرار نيست مراقب نواميس باشند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین