کد خبر: ۳۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

افشای خرید هواپیماهای بدون سرنشین از سوی عربستان از رژیم صهیونیستی

پایگاه خبری 'اسرارعربیه' امروز (سه شنبه) به نقل از روزنامه اسرائیلی جیروزالیم پست نوشت: عربستان سعودی اخیرا با وساطت كشورهایی از جنوب آفریقا از اسرائیل (رژیم صهیونیستی) هواپیماهای بدون سرنشین خریداری كرده است.
آفتاب‌‌نیوز : این روزنامه صهیونیستی، بیانیه اخیرا وزارت دفاع عربستان مبنی بر عزم این كشور برای تاسیس كارخانه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین با همكاری جنوب آفریقا را نادرست خواند و افزود: عربستان خرید این نوع هواپیماها از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را از طریق كشورهای جنوب آفریقا آغاز كرده است.

جیروزالیم پست نوشت: عربستان با اعلام خبر تاسیس این كارخانه می خواهد خرید این نوع هواپیماها از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را مخفی كرده و به مردم خود اینگونه وانمود كند كه این هواپیماها ساخت داخل است.!

براساس این خبر، موسسه صلح استكهلم اخیرا در بیانیه ای اعلام كرد كه عربستان سعودی بزرگ ترین خریدار اسلحه در منطقه خاورمیانه است و پس از آن امارات در رتبه دوم قرار دارد.
در این خبر آمده است: عربستان سعودی همچنین در سطح جهانی نیز از نظر خرید تسلیحات نظامی در رتبه ششم یا هفتم بزرگ ترین خریداران سلاح قرار دارد كه این میزان با ورود به جنگ یمن و نیز حمایت این كشور از تروریست های درحال جنگ در سوریه تا حد زیادی افزایش یافته است.

حمایت های همه جانبه عربستان به ویژه در زمینه تسلیحاتی از گروهك تروریستی داعش كه در كشورهای سوریه، عراق و لیبی فعال است و اقدام به جنایات فراوان در این كشورها كرده، یكی دیگر از موارد مهم در خرید تسلیحاتی آل سعود از كشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین