کد خبر: ۳۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

بررسی وضعیت 3 تیم اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیاست.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، پس از شکست بارسلونا، لالیگا به اوج حساسیت رسید و دو تیم مادریدی به همراه بارسلونا برای کسب قهرمانی در پنج هفته باقی مانده رقابت خواهند کرد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به صحبت های خاویر ماسکرانو، فرناندو تورس و زین الدین زیدان اختصاص دارد. هافبک بارسلونا گفت: اگر همچون یکشنبه بازی کنیم به پیروزی دست خواهیم یافت. مهاجم اتلتیکو مادرید اظهار کرد: لالیگا هدفی واقعی است. سرمربی رئال مادرید به شاگردانش گفت: ما آرام هستیم.

سخنان رائول گونسالس درباره زیدان از عناوین این نشریه است. بازیکن پیشین مادرید گفت: زیدان بهتر از این نمی توانست کار کند.

این نشریه به آغاز هفته سی و چهارم لالیگا اشاره کرد. اسپانیول به مصاف سلتاویگو می رود و رئال بتیس برابر لاس پالماس قرار می گیرد.

این روزنامه به بازی های یورو بسکت اشاره دارد. بارسلونا برابر لوکوموتیو قرار می گیرد، رئال مادرید به مصاف فنرباغچه می رود و پاناتینایکوس میزبان باسکونیا است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اختصاص دارد. آبی اناری ها از حمایت هوادران به وجد آمدند و می خواهند با فتح لالیگا جام را به آن ها تقدیم کنند.

پیروزی تاتنهام برابر استوک سیتی درلیگ برتر انگلیس از عناوین این نشریه است. شاگردان پوچتینو با چهار گل میزبانشان را شکست دادند و با اختلاف پنج امتیاز نسبت به لسترسیتی در جایگاه دوم قرار گرفتند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به وضعیت امتیاز های کسب شده رئال مادرید پس از حضور زیدان اختصاص دارد. مادرید در این مدت 38 امتیاز کسب کرد، این درحالی است که اتلتیکو 35 و بارسلونا 34 امتیاز به دست آوردند.

صحبت های فابیو کاپلو درباره بارسلونا از عناوین این نشریه است. سرمربی پیشین رئال مادرید گفت: بارسلونا به یک رهبر همچون کارلس پویول نیاز دارد.

این روزنامه به همکاری کوکه و فرناندو تورس در اتلتیکو اشاره کرد. مهاجم اسپانیایی در چهار بازی اخیرش چهار گل به ثمر رساند که همه با پاس های گل کوکه بود.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به صحبت های کلودیو رانیری اختصاص دارد. سرمربی لسترسیتی درباره بارسلونا گفت: این تیم در بحران قرار ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین