کد خبر: ۳۶۱۹۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

کاربران آمریکایی چند ماه یک‌بار گوشی خود را عوض می‌کنند؟

طبق آخرین تحقیقات، آمریکایی‌ها هر 29 ماه یک‌بار گوشی‌های خود را عوض کرده‌اند!
آفتاب‌‌نیوز : آمار منتشره از سوی سیتی بانک نشان می‌دهد کاربران اغلب با قراردادهای دوساله که انبوهی پیشنهاد ویژه را در برگرفته، راضی هستند و گوشی‌های خود را با این نوع قراردادها به‌روزرسانی می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که دو الی 3 سال قبل این مدت بین 24 تا 26 ماه بود.

کاربران راضی هستند تا با پرداخت 199 دلار برای گوشی 500 تا 600 دلاری قرارداد دوساله امضا کنند و کند شدن روند به‌روزرسانی همچنین نشان می‌دهد گوشی‌های پرچم‌دار دریکی دو سال اخیر خیلی فرقی نکرده و بنابراین کاربران نیز رغبتی برای تعویض زودهنگام نشان نمی‌دهند.

اپراتورهایی مانند تی-موبایل و اسپرینت قراردادهای جدید به‌صورت لیزینگ 18 ماهه با کاربران می‌بندند و پس از گذشت 1 سال و نیم به کاربران پیشنهاد دریافت گوشی جدید و تمدید قرارداد می‌کنند و یا به آن‌ها می‌گویند شما می‌توانید گوشی خود را نگه‌دارید و ما به ازای آن را باقیمتی بسیار پایین‌تر از بازار پرداخت کرده و مالک اصلی گوشی شوید.

گفتنی است در سال 2011 بیش از 35 درصد از کاربران آمریکایی قرارداد به‌روزرسانی گوشی انجام دادند. در سال 2014 این رقم به 32 درصد رسید و سال گذشته نیز این رقم 30 درصد شد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با توجه به اینکه اپل نیز ممکن است گوشی متفاوتی از گوشی‌های موجود خود ارائه نکند، انتظار کاهش بیشتری هم خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین