کد خبر: ۳۶۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

شانس قهرمانی کدام تیم در لیگ فوتبال ایران بیشتر است؟

لیگ‌برتر فوتبال ایران به سرعت در حال برگزاری است و هر کدام از پنج تیم پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران، تراکتورسازی و نفت تهران چهار بازی دیگر تا قهرمانی در پیش دارند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، لیگ‌ برتر فوتبال ایران در حالی به حساس ترین روزهای خود نزدیک می‌شود که هنوز تکلیف تیم‌ قهرمان این مسابقات مشخص نیست و سه تیم پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال تهران با فاصله نزدیکی نسبت به هم در جدول رده‌بندی قرار دارند و برای قهرمانی در تکاپو هستند.

هر کدام از تیم ها تنها چهار بازی دیگر خواهند داشت و با توجه به قدرت نزدیک تیم‌ها به یکدیگر حتی می‌توان تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و نفت تهران هم از شانس قهرمانی برخوردار هستند.

البته جدای از رقابت برای قهرمانی لیگ‌برتر همه‌ی این تیم‌ها کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا را هم در نظر دارند که این موضوع پای چند تیم پایین‌تر را هم در بر می‌گیرد.

با نگاهی به چهار دیدار باقی‌مانده پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال تهران، تراکتورسازی و نفت تهران می‌توان شانس آن‌ها برای قهرمانی را بررسی کرد.

* پرسپولیس

استقلال اهواز - پرسپولیس

پرسپولیس - نفت تهران

گسترش فولاد تبریز - پرسپولیس

پرسپولیس- راه آهن

*استقلال خوزستان

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان

استقلال خوزستان - راه آهن

پدیده خراسان - استقلال خوزستان

استقلال خوزستان - ذوب آهن

*استقلال تهران

استقلال تهران - فولاد خوزستان

سایپا - استقلال تهران

استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز

صبای قم - استقلال تهران

*تراکتورسازی

سیاه جامگان مشهد – تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی تبریز – ملوان بندر انزلی

استقلال تهران- تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی تبریز- استقلال اهواز

*نفت تهران

نفت تهران- فولاد مبارکه سپاهان

پرسپولیس- نفت تهران

نفت تهران- فولاد خوزستان

سایپا- نفت تهران

با توجه به جایگاه تیم هایی که با این پنج تیم بازی دارند، پرسپولیس به نسبت چهار تیم دیگر بازی‌های راحت و استقلال تهران و نفت تهران هم بازی‌های سخت تری نسبت به سه تیم دیگر دارند.

گسترش فولاد و راه‌آهن دو تیمی هستند که با دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس دیدار خواهند کرد و تاثیر مستقیمی در انتخاب قهرمان این فصل از فوتبال ایران خواهند داشت.

دیدار استقلال تهران - تراکتورسازی و پرسپولیس - نفت تهران به دلیل حضور در کورس قهرمانی حساس‌ترین بازی‌های این چهار هفته خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین