کد خبر: ۳۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

مهرداد اولادی درگذشت

به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال و بازیکن کنونی تیم ملوان بندرانزلی در بیمارستان‌ شهدای تجریش تهران درگذشت.

به گزارش آفتاب، به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت.

مهرداد اولادی درگذشت

اولادی متولد 1364 و مجرد بود و به گفته‌ی تیم پزشکی بیمارستان وی ساعت 14:30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 فروردین به اورژانس بیمارستان منتقل شده است و در پس از انتقال فاقد علایم حیاتی بوده است.

مهرداد اولادی، در چهارم خرداد 1364 در قائم‌شهر به دنیا آمد. او فوتبال را از سنین پایین آغاز کرد و اولین حضور رسمی‌ در فوتبال را با تیم جوانان پرسپولیس قائم‌شهر تجربه کرد. او در سال 1381 به پرسپولیس تهران پیوست و سه سال در این تیم ماند. او در این مدت 43 بازی برای سرخ‌پوشان انجام داد و 9 گل نیز به ثمر رساند.

در سال 2006، اولادی با قراردادی قرضی به الشباب امارات پیوست و سال بعدش قرارداد رسمی با این تیم بست. اولادی در سال 2007، این بار به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و در پایان فصل باز هم به الشباب رفت. او در سال 1388 برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد؛ 32 بازی و 16 گل، حاصل کار اولادی در ملوان بود.

اولادی در سه سال بعد از آن به ترتیب در تیم‌های پرسپولیس، ملوان و نفت تهران بازی کرد و در اقدامی جالب توجه در تاریخ بیستم آبان ماه سال 92 با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست؛ او در این تیم هفت بازی انجام داد ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.

آخرین حضور مهرداد اولادی در فوتبال، به حضورش در ملوان مربوط است؛ حضوری که بسیار کمرنگ بود و اخیرا در اردوی تیم نیز کمتر حضور می‌یافت.

سوابق ملی:

اولادی در رده ملی هم حضور داشته و برای تیم‌های ملی جوانان، امید، تیم "ب" ایران و تیم ملی بزرگسالان بازی کرد. کارنامه‌ ملی اولادی یک گل ملی نیز دیده می‌شود. او 13 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و به همراه این تیم در بازی‌های آسیایی 2006 حضور داشت.

آفتاب درگذشت ناگهانی این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را به جامعه ورزش و خانواده‌اش تسلیت می‌گوید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین