کد خبر: ۳۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

رئیس جمهوری ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان را افتتاح کرد

در مراسم افتتاحیه استادیوم 15 هزار نفری وزیر ورزش ،مدیر اداره ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین و روسای هیات های ورزشی و اهالی ورزش افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرانلاین وزیر ورزش و جوانان در هنگام افتتاح اين ورزشگاه، گزارشي از روند ساخت آن را براي رييس جمهوري از طريق ويدئو كنفرانس ارائه كرد.
ورزشگاه 15 هزار نفري سمنان عصر امروز همزمان با نخستين سفر استاني رئيس جمهوري و هيات دولت در سال 95 به بهره برداري رسيد.

كلنگ احداث اين ورزشگاه 15هزار نفري سال 85 در اوايل دولت نهم در زميني به مساحت 31 هكتار به زمين زده شد و امروز پس از گذشت حدود 10 سال در دولت يازدهم گشايش يافت.
هزينه ساخت اين ورزشگاه 15 هزار نفري بالغ بر 300 ميليارد ريال اعلام شده است.
اين ورزشگاه استاندارد داراي چمن مصنوعي، 8 خط پيست دووميداني تارتان، بخش تشريفات، جايگاه خبرنگاران، ساختمان اداري و ... است.

هم اكنون در استان سمنان سه طرح ورزشگاه 15 هزار نفري شهرستان شاهرود، 5 هزار نفر دامغان و گرمسار درحال احداث است كه در آينده نزديك به بهره برداري مي رسد.
شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در سال 94 بيش از 15 طرح نيمه تمام ورزشي را در 10 استان كشور افتتاح كرد و امسال نيز تكميل بيش از 10 طرح را در دستور كار خود دارد.

در حاشیه این افتتاح یک دیدار دوستان فوتبال بین دو تیم جوانان از شهرستان سمنان و مسابقات دو امدادی نیز برگزار شد و در پایان وزیر ورزش با حضور داخل زمین با علاقمندان عکس یادگاری انداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین