کد خبر: ۳۶۲۲۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به مظلومی گفتم صادقی و آندو و نکونام را بیاور اما قبول نکرد

مجیدی: در یک بازی٤٠ گل بخوری اما ٤ بازی پشت هم نبازی!

فرهاد مجیدی می‌گوید چرا پارسال که رفت و برگشت به ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ باختیم از چاقوکش‌ها خبری نبود؟!
آفتاب‌‌نیوز :
مجیدی: 4 استقلال به این زودی پاک نخواهد شد
هفت محبوب آبی ها نامی است که می تواند برای روزهای سخت استقلال مرهم باشد. فرهاد مجیدی در گفت و گو با سایت "ورزش سه" ضمن اعلام حمایت از تیم استقلال در بازی های پیش رو درباره حواشی به وجود آمده صحبتهایی را مطرح کرد.

* استقلال در دربی با نتیجه ای باور نکردنی و البته سنگین برابر پرسپولیس شکست خورد.

من نمی خواهم درباره مسائل فنی و فوتبالی در فصل جاری صحبت کنم. مردم خودشان بازی های استقلال را تماشا می کنند و شناخت خوبی از استقلال دارند. من هم به عنوان یک استقلالی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می کنم.

* آیا معتقد هستید که استقلال در این دیدار نماد چهار خود را از دست داد ؟

 هر فوتبالی عاقلی می داند که چهار برد پی در پی در دربی با نتیجه چهار بر دو در یک بازی متفاوت است ." 4 " معروف استقلال به این زودی پاک نخواهد شد. من ترجیح می دهم در یک بازی ٤٠ گل بخورم اما ٤ بازی را پشت هم نبازم ! اما خارج از کری های فوتبالی باید این برد را به باشگاه پرسپولیس و هواداران آن تبریک بگویم.

* ولی در این چند روز پرسپولیسی ها برای هواداران شما کری های زیادی خوانده اند .

- باز هم می گویم این صحبتها از من گذشته است اما در کنار همه این اعداد و کری ها استقلال دو ستاره آسیایی دارد که تمام این اعداد در برابر این دو ستاره هیچ است و فکر نمی کنم هیچ تیمی تا صد سال آینده هم بتواند در فوتبال ایران دو ستاره آسیایی کسب کند.

*تنها اتفاق تلخ غیر فوتبالی این دربی اما مشکلی بود که در اولین جلسه تمرین استقلال برای فرزاد مجیدی رخ داد. 

- واقعا برای ورزش کشور و به ویژه فوتبال متاسف هستم که چنین روزهایی را به خود می بیند. تصمیم نداشتم این روزها مصاحبه کنم اما افرادی که این روزها بیرون گود نشسته اند ، با وجود داشتن سرگرمی ، باز هم به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند. ما در دو سه سال اخیر دنبال پاسخ برای این سوال هستیم که چرا مردم به ورزشگاه ها نمی روند اما جواب آن مطمئنا به وجود چنین رفتارهایی در محیط های فوتبالی مربوط می شود. روی سخن من با سازمانهای امنیتی و قضایی است و در اینجا از فرماندهی محترم ناجا جناب سردار اشتری می پرسم که آیا جای قداره کش ها و لمپن ها در اماکن ورزشی است؟ آقایانی که این افراد را اجیر می کنند تا فرزاد و امثال آن آن را مورد اهانت قرار دهند، بدانند که دوران این کارها تمام شده و دیگر کسی با کارت به کارت کردن  و اجیر کردن و چاقو کشی نمی تواند به استقلال برگردد.چرا وقتی سال گذشته یکی از بهترین تیمهای استقلال در دهه اخیر ، در دو بازی رفت و برگشت به ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ باخت ، از نصب بنر و چاقوکشی خبری نبود ؟ آن موقع قداره کشها و لمپن ها کجا بودند ؟  

* البته در این میان انتقاداتی به حضور فرزاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال وجود دارد.

- افرادی که این روزها از حضور فرزاد بر روی نیمکت استقلال انتقاد می کنند، یادشان رفته که مجیدی 9 سال در استقلال بازی کرد. سابقه دو پاس گل شش امتیازی را در تاریخ دربی دارد و کاپیتان استقلال هم بوده. زمانی که آهن فروش و کارخانه دار و کاسب به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم بزرگ استقلال نشسته بودند،کسی اعتراض نمی کرد اما نکته عجیب اینجاست که حضور فردی مانند فرزاد مجیدی که فرزند استقلال است، این حواشی را ایجاد کرده است. به هر حال ما پس از شکایت از فرد ضارب، توسط وکیلمان تا آخرین لحظه پیگیر این شکایت خواهیم بود اما برای من جای تعجب دارد که چرا دستگاه های امنیتی و انتظامی با عوامل  ایجاد این خشونت ها و ناهنجاری ها برخورد نمی کنند!

* و البته عکس ضاربین نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

-خوشبختانه ماه پشت ابر نمی ماند و همه چیز مشخص شده و تصاویر این اتفاق ، گویای همه موارد است. فقط امیدوارم نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی و امنیتی با یک پیگیری ویژه با این اوباش برخورد کنند. این افراد استادیوم ها را با دنبال کردن منافع خود آلوده کرده اند که قطعا در پایان فصل درباره این گونه اقدامات تخریبی که سالیان سال فضای استقلال را آلوده کرده،صحبت خواهم کرد.

* با این وجود چرا فرزاد مجیدی ترجیح داد تا از سمت سرپرستی استعفا دهد؟

- احساس کردیم که آقایان می خواهند برای ضربه زدن به استقلال از نام فرزاد مجیدی سوء استفاده کنند و برای جلوگیری از لطمه خوردن استقلال در هفته های پایانی از فرزاد خواستم که از سرپرستی کنار برود. در اینجا جا دارد از آقای افشارزاده بابت اعتمادی که به فرزاد داشت تشکر کنم و اعلام کنم که جیره خوارها و ارباب آنها بدانند که دستشان برای مردم رو شده و دیگر جایی در استقلال نخواهند داشت. دیگر دوران تهدید و نوچه بازی گذشته است .

* در ابتدای فصل شایعه ای بود که استقلال در فصل جاری با نظر شما بسته شده است . نظرتان درباره این تیم چیست ؟

تاکید می کنم کن من هیچ نقشی در بسته شدن استقلال در فصل جاری نداشته ام . ابتدای فصل آقای مظلومی با من تماس گرفت و نظر من را خواست. من هم پیشنهاداتی درباره جذب نکونام و تیموریان و منوچهری و حفظ صادقی و بیک زاده دادم اما ایشان با من هم نظر نبود . همیشه سعی کردم برای استقلال حاشیه ساز نباشم و حمایت خودم را هم از استقلال در مقاطع مختلف انجام دادم و حتی در دیدارهای مختلف برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمدم . من چه در استقلال باشم و چه نباشم، خودم را مدیون نام استقلال و هواداران آن می دانم . در مورد تیم این فصل و مسایل فنی نیز تصمیم به صحبت ندارم . چهار بازی حساس در لیگ و یک فینال حذفی پیش روی استقلال است و امیدوارم استقلال بتواند نتایج قابل قبولی در این بازی ها کسب کند.

* و به عنوان سوال آخر کلاس های مربیگری تان به کجا رسید  و آیا امکان بازگشت فرهاد مجیدی در آینده نزدیک به عنوان سرمربی استقلال وجود دارد؟

- من کلاس های پیشرفته مربیگری را تا پایان امسال تمام می کنم .زمان مشخصی را نمی توان تعیین کرد اما استقلال خانه من است . هر وقت که احساس کنم به من نیاز دارند و می توانم برای تیم محبوبم مفید باشم ، با کمال میل و بدون درنظرگرفتن آبرویم ، با قدرت می آیم و یک استقلال رویایی را در کنار هواداران دوست داشتنی خواهیم ساخت.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
1
همین نگی چی بگی؟
باهمه احترامی که فرهاد خان پیش من داری اما باخت 4گله رو نمیشه فراموش کرد برا پرسپولیسیها یه نماد جدید جفت وجور کنید برادر
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
1
4
همین نگی چی بگی؟
باهمه احترامی که فرهاد خان پیش من داری اما باخت 4گله رو نمیشه فراموش کرد برا پرسپولیسیها یه نماد جدید جفت وجور کنید برادر
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
2
هر فوتبالی عاقلی می داند که چهار برد پی در پی در دربی نداشته اید،سه برد پیاپی بود.این عدد 4 شما جعلی است ولی 4 و 6 ما پرسپولیسی ها واقعی است.راستی آقا فرهاد چن سال هست پرسپولیس را نبردید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین