کد خبر: ۳۶۲۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

تبليغات نامزدهاي انتخابات مجلس در استان اردبيل شروع شد

با فرا رسيدن موعد تبليغات رسمي مرحله دوم انتخابات مجلس دهم ، چهار نامزد انتخاباتي در دو حوزه انتخابيه استان اردبيل فعاليت هاي تبليغي خود را از صبح پنج شنبه شروع كردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در نخستين ساعت هاي تبليغات، هواداران نامزدهاي انتخاباتي تصاوير و پوسترهاي انها را در مكان هاي خاصي كه از سوي شهرداري ها در ميادين و معابر شهرستان هاي مختلف استان تعبيه شده ، نصب كردند.

شيشه مغازه ها نيز كه از چند روز پيش به صورت محدود مزين به تصاوير نامزدهاي انتخاباتي است از امروز به صورت گسترده چهره اي انتخاباتي به خود گرفته است. 

بر اساس اعلام مسوولان ستاد انتخابات زمينه انجام سخنراني براي چهار نامزد حاضر در دور دوم انتخابات درمساجد تعيين شده نيز فراهم شده است .

احزاب و گروههاي سياسي نيز از چندي پيش فعال شده اند و با مشخص كردن نامزدهاي مورد حمايت خود برنامه هايي براي حضور چهره هاي سياسي از مركز و سخنراني آنها در شهرستان ها براي حمايت از نامزد مورد نظر خود فراهم كرده اند.

به گفته جانشين ستاد انتخابات استان اردبيل، براي برگزاري دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابيه اردبيل ، نير ، نيمن و سرعين و حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار مغان تعداد 725 صندوق اخذ راي در نظر گرفته شده كه از اين تعداد 350شعبه شهري و375شعبه در مناطق روستايي خواهد بود .

ماريا موسوي افزود: از كل شعبات اخذ راي نيز 529 شعبه ثابت و196 شعبه نيز سيار خواهد بود.

وي بيان كرد: از اين تعداد 313شعبه در شهرستان اردبيل 71شعبه در نمين 62 شعبه در نير 32 شعبه در سرعين 168شعبه در پارس اباد و 79 شعبه نيز در شهرستان مرزي بيله سوار داير خواهد شد.

چهار نامزد انتخاباتي در اين دو حوزه انتخابيه براي كسب دو كرسي مجلس شوراي اسلامي با هم رقابت مي كنند.

استان اردبيل در پنج حوزه انتخابيه هفت نماينده در مجلس دارد كه نمايندگان مشگين شهر ، گرمي مغان ، خلخال و كوثر و دو نماينده از سه نماينده اردبيل ، سرعين ، نير و نمين در دور اول انتخابات برگزيده شدند و دو نماينده نيز در دور دوم انتخاب خواهند شد.

به گزارش ايرنا، دور دوم انتخابات مجلس دهم روز 10 ارديبهشت برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین