کد خبر: ۳۶۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

انفجار بمب در درنه ليبي 7 كشته و 20 زخمي برجاي گذاشت

انفجار يك بمب در شهر درنه در منطقه الفتائح و منطقه ال 400 در ليبي موجب كشته شدن هفت غيرنظامي و زخمي شدن 20 شهروند ديگر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
شبكه خبري اليوم السابع روز پنجشنبه گزارش داد: حادثه انفجار زماني رخ داد كه اهالي دو منطقه كه در جريان حمله تروريست ها به اين شهر از آن خارج شده بودند، در حال بازگشت به منازلشان بودند.

يك منبع مطلع در اين باره گفت: ظرف چند روز گذشته نيروهاي نظامي ليبي با انجام چندين عمليات، تروريست هاي داعش را در شهر درنه به عقب رانده اند.

اين منبع افزود كه درگيري ها در منطقه الصالات موجب عقب نشيني تروريست هاي داعش در اين منطقه و دو منطقه ال 400 و الفتائح شده است.

نيروي هوايي ارتش ليبي نيز تجمع تروريست هاي داعش را در منطقه الخيلي و العزيات بمباران كرد كه در نتيجه آن، خودروهاي تروريست ها منهدم و تعدادي از آنان كشته و اسير شدند و بقيه نيز به شهر سرت فرار كردند.

اين منبع كه نامش در گزارش ذكر نشده، تأكيد كرد: گروهي از جوانان ليبي و مجلس شوراي مجاهدين درنه پس از خروج تروريست هاي داعش، بر منطقه كورفات سبع و الفتائح مسلط شدند و راه هاي شهر را باز كرده و موانع ايجاد شده توسط داعش را برداشتند.

در همين حال، شوراي رياستي ليبي پس از پيشروي نيروهاي نظامي اين كشور در محور درنه، از موفقيت هاي نيروهاي مسلح قدرداني كرد و همچين قول حمايت از شهر بنغازي را داد.

درگيري ها در ليبي در حالي انجام مي شود كه دولت وحدت ملي براي شروع به كار دولت كه هنوز نتوانسته از پارلمان مورد قبول جامعه جهاني رأي اعتماد بگيرد، به طرابلس رفته و با مقامات داخلي و خارجي ديدار و مذاكره كرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین