کد خبر: ۳۶۲۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

احمدزاده: عده‌ای دنبال بهره‌برداری از درگذشت اولادی هستند

سرمربی ملوان می‌گوید با پیروزی باربر سایپا می توانند قبل از اتمام لیگ حضورشان را در لیگ برتر قطعی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا، درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت و اظهار کرد: کسب سه امیتاز مقابل سایپا حیاتی است و این کار با حضور تماشاگران ممکن می شود. با این پیروزی می توانیم تا بازی آخر مقابل سیاه جامگان حضورمان در لیگ برتر را قطعی کنیم و امیدوارم با روحیه و جنگندگی بالا این شرایط را پشت سر بگذاریم. منتظر حضور پر شور هواداران هستیم.

سرمربی ملوان درباره محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: عزیز معبودی تنها محروم تیم مان است و به جز علیرضا رمضانی مصدومی نداریم. مابقی بازیکنان خوب هستند اما پژمان منتظری به دلیل غیبت در جلسات تمرینی اخیر و شرکت در مراسم مهرداد اولادی شرایط خوبی برای بازی ندارد. او از نظر روحی هم در وضعیت خوبی نیست.

او با اشاره به غیبت خودش و دیگر اعضای تیم در مراسم خاکسپاری مهرداد اولادی تاکید کرد: به دلیل بازی حساس مقابل سایپا نتوانستیم راهی این مراسم شویم اما حتما در مراسم سوم مهرداد شرکت می کنیم. از پدر اولادی عذرخواهی می کنم. شرایط مان واقعا حساس است و فکر نمی کنم خود مهرداد هم در این شرایط به چیزی جز ملوان فکر می کرد.

احمدزاده او درباره دیدار با سایپا و عملکرد این تیم گفت: آن ها در بازی با ساپیا بازیکنان جوانشان را به میدان فرستادند. با توجه به ده نفره بودن سیاه جامگان حتی احتمال از دست رفتن امتیاز این تیم وجود داشت. سایپا را آنالیز کرده ایم اما قرار دادن بازیکنان در ترکیب یازده نفره واقعا سخت است.

به گزارش ایسنا، او درباره قرار نگرفتن مهرداد اولادی در ترکیب تیمش تاکید کرد: در این باره قبلا صحبت کرده ام اما او قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم بود. مصدومیت اولادی جدید نبود. او چهار روز در تهران فیزیوتراپی کرد و بعد از بازی با پرسپولیس هم به مدت سه روز صبح و بعد از ظهر تمرینات پزشکی اش را ادامه می داد. با مهرداد گفتم خودش را مداوا کند. با وجود شرایط بدنی مهرداد، به دکتر نوروزی گفتم برای بازی با فولاد به اولادی نیاز دارم. عده ای می خواهند عقده گشایی کنند و از این قضایا بهره برداری کنند. خدا آن ها را در مسیر صحیحی قرار دهد. این شایعات به نفع ملوان نیست و جو را متشنج می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین