کد خبر: ۳۶۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به فعالیت پلیس نامحسوس

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور درباره طرح امنیت اخلاقی تاکید کرد که جنبه‌های مختلف این طرح باید برای افکار عمومی و دولت روشن شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حسام‌الدین آشنا در خصوص طرح امنیت اخلاقی و تشکیل گشت نامحسوس هفت هزارنفره در تهران گفت: جنبه‌های مختلف این طرح باید برای افکار عمومی و دولت روشن شود، اینکه این نیروها چه افرادی هستند، چگونه به کار گرفته‌ شده‌اند و آموزش دیده‌اند و اینکه چطور می‌توان سلامت کار آنان را تضمین کرد و در نهایت اثر بخشی این طرح کجا آزموده‌ شده‌ است؟

آشنا در خصوص ابراز بی‌اطلاعی دولت از آغاز چنین طرحی، گفت: بخش‌هایی از دولت که باید از این طرح آگاه باشند، اعلام نمی‌کنند که آگاه هستند. طرح‌های زیادی در کشور انجام شده و این هم در ادامه همین طرح‌ها است. امیدواریم که همه طرح‌های خوب به سرانجام برسد و همه طرح‌های ضعیف نیز هرچه زودتر تکلیف‌شان معلوم شود.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از چنین طرحی چیست، گفت: کمی صبر کنید همه چیز مشخص می‌شود.

وی همچنین در خصوص سرنوشت مینو خالقی، نماینده رد صلاحیت‌شده اصفهان گفت: گفت و گو و رابطه میان وزارت کشور و شورای نگهبان در خصوص نماینده اصفهان، ادامه دارد و پایان نیافته‌ است.

آشنا در پاسخ به اینکه آیا مردمی که به این کاندیدا رای داده‌اند، همچنان امیدوار باشند، گفت: مردم به سلامت انتخابات در دولت یازدهم اعتماد داشته‌ باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین