کد خبر: ۳۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

دفتر حقوقی وزارت‌کشور درباره وضعیت مینو خالقی توضیح می‌دهد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از روز پنج شنبه (2 اردیبهشت) آغاز شده است در یک فضای بسیار رقابتی، گسترده و تنگاتنگ ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول کمتر است، بر تبلیغات انتخاباتی کنترل راحت‌تری انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فقط چند مورد تخلف تبلیغات گزارش شده که با تذکر حل شده است، تصریح کرد: به داوطلبان و هواداران آن‌ها توصیه می‌کنم در تبلیغات به بیان توانایی‌ خود بپردازند و دنبال تخریب رقبا نباشند.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره آخرین آمار اعتبارنامه صادر شده توسط فرمانداری‌های سراسر کشور خاطر نشان کرد: تاکنون اعتبارنامه 221 منتخب صادر شده ولی هنوز اعتبارنامه مینو خالقی منتخب سوم مردم اصفهان صادر نشده است که در این باره بزودی دفتر حقوقی وزارت کشور توضیحاتی ارائه می‌کند.

مقیمی در پایان با بیان اینکه تعرفه‌های دور دوم انتخابات با تعرفه‌های دور اول متفاوت است و نمی‌توان از تعرفه‌های دور اول برای دور دوم استفاده کرد، گفت: برای دور دوم انتخابات 15 هزار و 353 صندوق در نظر گرفته شده و حدود 17 میلیون نفر هم واجد شرایط رای دادن هستند.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می‌شود تا تکلیف 68 کرسی باقی مانده مجلس مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین