کد خبر: ۳۶۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

سخنرانی زیباكلام در میاندوآب لغو شد

سخنرانی انتخاباتی روز شنبه صادق زیباكلام در ستاد اصلاح طلبان شهرستان میاندوآب به دلایل نامعلومی لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق اعلام ستاد انتخاباتی سرو آذربایجان غربی كه سخنرانی ها و برنامه های انتخاباتی اصلاح طلبان را در استان پوشش می دهد، در پی فشارهای وارده از طرف گروه های خاص، سخنرانی امروز صادق زیباكلام استاد دانشگاه تهران در میاندوآب كه قرار بود به حمایت از لیست امید راه یافته به دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تكاب صورت گیرد، لغو شد.

امروز قرار بود صادق زیباكلام در حمایت از نامزدهای اصلاح طلب راه یافته 
به دور دوم در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تكاب به سخنرانی بپردازد.

طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی ستاد سرو، سخنرانی دكتر زیباكلام در حمایت نامزدهای لیست امید شهر ارومیه به قوت خود باقی است و در ساعت 21 در ستاد انتخاباتی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، پس از لغو سخنرانی سخنرانی زیباكلام در میاندوآب، این استاد دانشگاه و فعال سیاسی ساعت 17 امروز شنبه چهارم اردیبهشت در سلماس و در حمایت ازلیست امید راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه سخنرانی خواهد پرداخت.

از استان آذربایجان غربی 12 نفر راهی مجلس شورای اسلامی می شوند كه سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تكاب دو نماینده و سهم هر كدام از حوزه های انتخابیه هفت گانه ماكو ـ شوط ـ پلدشت ـ چالدران، خوی ـ چایپاره، سلماس، نقده ـ اشنویه، مهاباد، بوكان و پیرانشر ـ سردشت یك نماینده است.

تاكنون تكلیف هفت نماینده استان در دور نخست مشخص شده و انتخاب پنج نماینده دیگر در دور دوم در سه حوزه انتخابیه ارومیه(دو نماینده)، سلماس(یك نماینده) و میاندوآب ـ شاهین دژ و تكاب(دو نماینده) روز دهم ادیبهشت ماه انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین