کد خبر: ۳۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

انتقاد کمیسیون امنیت ملی از ستاد نماز جمعه تهران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیگر کمیسیونی به نام برجام وجود ندارد، کار آن کمیسیون به اتمام رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
عوض حیدرپور، نماینده مردم شهرضا در گفت‌وگو با آنا درباره حضور علیرضا زاکانی در نماز جمعه روز گذشته تهران به عنوان رئیس کمیسیون ویژه برجام، اظهار کرد: آقای زاکانی در شرایط فعلی از روند اجرای برجام مطلع نیست چراکه اجراکنندگان برجام به آن کمیسیون سابق گزارش نمی‌دهند.

وی افزود: فکر می‌کنم ستاد نماز جمعه تهران در دعوت از ایشان، کار اشتباهی انجام داده است. ستاد نماز جمعه تهران اگر می‌خواهد از حوزه قوه مقننه کسی را دعوت کند باید با هیئت رئیسه مجلس هماهنگی کند و هیئت رئیسه کسی را معرفی می‌کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برای صحبت راجع به برجام حداقل باید رئیس کمیسیون امنیت ملی دعوت می‌شد و این گزارش ارائه می‌داد. من فکر می‌کنم که خود آقای زاکانی هم باید اعلام می‌کرد که پس از تصویب قانون صیانت از دستاوردهای هسته‌ای، کمیسیون ویژه برجام وجود ندارد و با این عنوان سخنرانی و اظهار نظر وجاهت نداشت.

وی ادامه داد: کمیسیون مسئول نظارت بر اجرای برجام عملا دیگر کمیسیون امنیت ملی مجلس است. اگر هم قرار بود دعوتی صورت بگیرد، باید از اعضای کمیسیون امنیت ملی دعوت می‌کردند.

حیدرپور تأکید کرد: باید ستاد نماز جمعه تهران دقت لازم را در فرآیند امور داشته باشد. اشتباه کردند از ایشان دعوت کردند. امیدواریم از این به بعد صحیح رفتار کنند و هر دعوتی از مجلس را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری کنند.

روز گذشته علی‌رضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره روند اجرایی شدن برجام سخنرانی کرد. وی پیش از این ریاست کمیسیون ویژه برجام را در مجلس برعهده داشت اما آن کمیسیون بعد تصویب قانون صیانت از دستاوردهای هسته‌ای به کار خود پایان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین