کد خبر: ۳۶۳۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

شیائومی رقیب هوآوی شد

شیائومی در سه ماهه اول 2016، 14.8 میلیون گوشی هوشمند فروخت.
آفتاب‌‌نیوز :
تحلیل‌گر IHS Technology می‌گوید برند چینی شیائومی در سه ماهه اول سال 2016، در حدود 14.8 میلیون گوشی هوشمند فروخته است که شامل فروش خارج از کشور این شرکت نیز می‌شود.

تعداد فروش این شرکت در سال جاری تقریبا برابر با فروش 14.98 میلیونی دوره مشابه در سال گذشته است. هرچند شیائومی هنوز به طور رسمی فروش سه ماهه خود را اعلام نکرده است.

این شرکت در حال حاضر، در کنار هوآوی، بزرگترین برند در چین است و 70 میلیون هندست در سال 2015 فروخته است. اما از آنجایی که فروش هدف خود را 80 میلیون در نظر گرفته بود، از این عدد راضی نبود.

البته با وجود این موضوع، شیائومی توانست در فروش بازارهای چین به هوآوی برسد. با این حال، هوآوی یک برتری نسبت به سایر رقبایش دارد و آن فروش محصولاتش در سراسر جهان است، در حالی که شیائومی میان فروش محصولات خود در یک بازار خاص گیر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از تک‌تایمز، یکی از دلایلی که این شرکت نتوانسته است به فروش مورد نظر خود دست یابد، می‌تواند عدم ارائه پرچمداری جدید برای مدتی طولانی باشد. مدل Mi 5 شیائومی بالاخره پس از صرف حدود دو سال برای ساخت، در بازار وجود دارد.

پس از کشور چین، هند بزرگترین بازار شیائومی است، زیرا این شرکت با موفقیت نیازهای مصرف‌کنندگانی که به دنبال گوشی‌های هوشمند با مشخصات و قیمت مناسب هستند را برطرف می‌کند.

مدل‌های 2016 شیائومی در حال حاضر وارد این کشور شده‌اند و هدف این شرکت شامل راه‌اندازی فروشگاه‌های تک‌برند برای فروش محصولات Mi می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین