کد خبر: ۳۶۳۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

زمان پرداخت بخشی از مطالبات معلمان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از حق‌التدریس معلمان طی چند روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد بطحائی در گفت‌وگو با ایسنا، به تاخیر هفت ماهه در پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی آموزش و پرورش از مهرماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسری بودجه گریبانگیر آموزش و پرورش بود و برای پرداخت مطالباتی چون حق‌التدریس و پرداخت پاداش پایان خدمت با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی افزود: در این هفته پس از پرداخت حقوق، به میزان چهار ماه از معوقات حق‌التدریسی معلمان و مربیان پیش دبستانی را می‌پردازیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیش از این به چالش‌های فراروی آموزش و پرورش در سال های اخیر درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان نیز اشاره و اظهار کرده بود: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه 95، اعتباری را در ردیف مستقلی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرارداده است.

وی افزود: باتوجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه 95 دارد، بعد از تصویب بودجه 95 پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فرهنگی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
0
آیا واقعا نیاز است پرداخت بدهی چند ماهه که در دین آموزش وپرورش است وباید ماهانه پرداخت شود این همه خبررسانی شود . مردم فکر میکنند آموزش وپرورش مدام به فرهنگیان پول اضافی میدهد .نکنید این کارها را.کجا دیده شده بدهکار پرداخت بدهی خود را اعلان همگانی کند؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین