کد خبر: ۳۶۳۰۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

گواردیولا: پیروزی آسانی نبود

سرمربی بایرن مونیخ بازی برابر هرتابرلین را سخت توصیف کرد ولی شاگردانش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا ادامه دارد. در هفته سی و یکم شاگردان پپ گواردیولا در خانه هرتابرلین به میدان رفتند و موفق شدند با دو گلی که آرتورو ویدال و داگلاس کاستا به ثمر رساندند، به پیروزی برسند تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک بازی آسانی نبود و این پیروزی با سختی به دست آمد. در نیمه نخست شرایط برای ما بسیار سخت شد. بسیار منظم و هماهنگ بازی کردیم تا بتوانیم هرتابرلین آماده را شکست دهیم.

این مربی 45 ساله ادامه داد: در نیمه نخست روی همه ضربات هوایی ناکام بودیم، اما فوتبال تنها نبردهای هوایی نیست و تیمی که می خواهد پیروز شود باید هماهنگی و توازن لازم را داشته باشد. خوشبختانه در این دیدار سخت منظم و هماهنگ بودیم و در نهایت به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: گل ویدال برای ما حیاتی و بسیار مهم بود چرا که باعث شد اعتماد به نفس لازم را به دست آوریم. در نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی رعایت کردند. در این تیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم تا تیم میزبان فرصت گلزنی را ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین