کد خبر: ۳۶۳۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

ممنوع‌التصویری یک خبرنگار عراق را راضی می‌کند عربستان را به تهران نکشاند؟

عربستانی ها خبرنگاری را که به عراق توهین کرده بود ممنوع التصویر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
فدراسیون فوتبال عربستان برای این که نظر عراقی‌ها را به خود جلب کند، تصمیم گرفت خبرنگاری را که به رئیس فدراسیون فوتبال عراق توهین کرده بود ممنوع التصویر کند. بعد از پایان قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد ایران را به عنوان میزبان بازی های خود انتخاب کرده است. این تصمیم عراقی‌ها باعث خشم سعودی‌ها شد چراکه آنها پیش از قرعه کشی هم تاکید کردند نه تنها با تیم ملی ایران بلکه با هیچ تیم دیگری هم در خاک ایران به میدان نخواهد رفت و این باعث شد تا سعودی ها به شدت خشمگین شوند و سخنان تندی را علیه عراقی‌ها بر زبان آورند تا جایی که یک روزنامه نگار در برنامه تلویزیونی به شدت از رئیس فدراسیون فوتبال عراق انتقاد کرد و سخنان توهین آمیزی را بر زبان آورد. 

فدراسیون فوتبال عراق چنین سخنانی را توهین بزرگ به ملت عراق دانست و از سعودی‌ها خواست تا رسما عذرخواهی کند و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تماسی تلفنی با همتای عراقی خود مراتب عذرخواهی را به جای آورد اما به نظر می‌رسد که عراقی‌ها هنوز راضی نشده‌اند.

فدراسیون فوتبال عربستان برای این که نظر عراقی‌ها را به خود جلب کند تصمیم گرفت خبرنگاری را که به رئیس فدراسیون فوتبال عراق توهین کرده بود، ممنوع التصویر کند تا به نوعی توجه عراقی‌ها را به خود جلب کند و آنها را بازی کردن در خاک ایران منع کند.

 فدراسیون فوتبال عراق با وجود همه وسوسه‌های سعودی‌ها هنوز اصرار دارد که ایران را به عنوان میزبان بازی‌های خود انتخاب کند البته رسانه‌های سعودی در این مدت نوشته‌اند که قرار است روسای فدراسیون فوتبال 2 کشور در اواخر ماه میلادی جاری در دوحه قطر جلسه‌ای را تشکیل دهند تا میزبان نهایی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این قرار بود که اردن به جای تهران میزبان بازیهای عراق در انتخابی جام جهانی شود اما این کشور انصراف داد و الان قرار است که استرالیا به عنوان میزبان انتخاب شود، این درحالی است که این کشور همگروه با عراق و عربستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین