کد خبر: ۳۶۳۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

تكذيب رفتار خشونت‌آميز محافظان جنتی با خبرنگاران

مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، به دنبال حواشي به وجود آمده در زمان حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در كاخ جشنواره، پرديس چهارسو، ضمن تكذيب هرگونه رفتار خشونت آميز از سوي محافظان وزير ،توضيحاتي جهت اطلاع اصحاب فرهنگ وهنر و اهالي رسانه و تنوير افكار عمومي ارايه كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در توضيحات روابط عمومي اين وزارتخانه آمده است: وزير فرهنگ در بدو ورود به كاخ جشنواره با تجمع خبرنگاران رسانه براي مصاحبه خبري مواجه مي شوند كه پاسخ به سوالات را به زمان بعد از بازديد موكول مي كنند، پس از بازديد و انجام مصاحبه تلويزيوني، در جمع خبرنگاران حضور مي يابند و از آنها مي خواهند كه سوالات خود را مطرح كنند اما تعدادي از خبرنگاران از پرسش خودداري كرده و برخورد خشن محافظان وزير را دليل ناراحتي خود عنوان مي كنند. 

اين روابط عمومي تصريح كرده است: آقاي جنتي نيز با شنيدن گلايه خبرنگاران قول رسيدگي و بررسي موضوع را مي دهند و در عين حال بيان مي كنند؛ اگر محافظان من برخورد تندي داشته اند بنده عذرخواهي مي كنم.

به نوشته روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، متعاقب اين موضوع، بنا بر اعلام روابط عمومي جشنواره و با بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد افرادي از عوامل اجرايي جشنواره سعي در كنترل نظم مراسم را داشته اند كه منجر به نگراني برخي اصحاب رسانه شده است.

در ادامه اين توضيح آمده است: باتوجه به قول مساعد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بر پيگيري موضوع، انتظار مي رفت خبرنگاران با سعه صدر بيشتري با اين قضيه برخورد مي كردند تا چنين رويداد مهمي دستخوش تب رسانه اي و حاشيه سازي نمي شد.

اين روابط عموي مي افزايد: علي ايحال بنا بر دستور وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي مديريت جشنواره به عواملي كه باعث رنجش همكاران خبرنگار شدند تذكر داده اند و برخورد لازم براي جلوگيري از تكرار اين رفتار، صورت گرفته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین