کد خبر: ۳۶۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

هوا گرم‌تر می‌شود

از یکشنبه تا اواخر هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا درقسمت‌هایی از جنوب شرق کشور گاهی رشد ابر و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به استقرار سامانه نسبتاً ضعیفی در سواحل خزر گفت: این سامانه طی 24 ساعت گذشته موجب بارندگی در سواحل جنوبی خزر و دامنه های شمالی البرز شده است و طی شنبه عمدتاً ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش پراکنده باران خواهد شد که در برخی نقاط بویژه در شمال شرق کشور در خراسان رضوی و خراسان شمالی با احتمال رشد ابرهای جوششی و وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت خواهد بود.

وی تصریح کرد: طی سه روز آینده ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و برخی نقاط در کرمان و زاگرس جنوبی گاهی با بارش پراکنده بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از گذر موج نسبتاً ضعیفی از جنوب کشور خبر داد و تشریح کرد: به موجب این موج، طی یکشنبه تا دوشنبه در ساعات بعد از ظهر در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان گاهی با رشد ابر و رگبار و رعدوبرق موقت پیش بینی می شود.

به گزارش سازمان هواشناسی، وظیفه با بیان این که از یکشنبه تا اواخر هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، افزود: انتظار می رود بیشینه دمای هوای تهران با  5 درجه سلسیوس افزایش روز چهارشنبه به حدود 31 درجه سلسیوس برسد و روز دوشنبه افزایش دما در سواحل خزر قابل توجه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین